[WMP] online filmpjes

Pagina: 1
Acties:

• Debtor
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:31
Ik heb sins een paar dagen een vaag probleem ik kan opeens geen online filmpjes meer bekijken die in windows media player worden afgespeelt.
Tis echt op elke site de player komt wel in beeld maar hij bouwt geen buffer op. Ik heb gelezen dat meer mensen daar opeens last van hadden alleen heb nog geen oplossing gevonden.

Ik hoop dat iemand ook tegen dit probleem is aangelopen en een oplossing heeft.

Wat ik al gedaan heb:
- windows media player 11 beta
- proberen windows media player 10 te verwijderen en zo 9 terug te krijgen zonder succes

Alvast bedankt :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Aangezien je het er niet bij vermeldt moeten we er denk ik maar vanuit gaan dat je internet explorer gebruikt? :?

Misschien een beetje cliché, maar heb je al gescand op spyware? En gebruik je geen bannerblockers of personal firewall-software oid die invloed heeft op je webbrowser? Of andere 'handige' toolbars in je browser..?

[ Voor 11% gewijzigd door Palomar op 06-07-2006 00:22 ]

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-07 13:16
Heb je toevallig geen bittorrent clienten aanstaan?

Mijn YouTube Channel

• Debtor
ik gebruik internet explorer 7 beta 3.
En ik heb al op spyware gescant maar niks gevonden.
En ik gebruik ook geen toolbars of iets in de geest.

tis nu ongeveer een week dat de filmpjes van WMP het niet doen. Maar op het forum van jaggle kan de link helaas niet vinden stond in een van de reacties dat mensen daar dus ook problemen mee hadden maar ze hadden ook geen oplossing.

Edit: Heb geen bittorent aan of een andere soort gelijk programma.

[ Voor 9% gewijzigd door Debtor op 06-07-2006 17:29 ]

• Snowwie
Windows firewall misschien, of anders een NAT router die de boel blokkeert?

Mijn YouTube Channel

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-07 14:10
Mm, zit er niet ergens een cache vol? Gooi je IE cache (Temporary Internet Files) of je WMP cache (via opties) eens leeg?

We are shaping the future

• Palomar
  • Niet online
Tsja, het is niet voor niets een BETA-versie. Dan kun je zulk soort vage problemen verwachten. Installeer voor de zekerheid Firefox eens en kijk of de filmpjes het daar wel mee doen. Dan kun je iig een idee krijgen of het aan internet explorer 7 beta ligt of aan windows media player.

• Debtor
@ Demonfreak
Windows firewall staat uit, en probleen met mijn router lijkt me onwaarschijnlijk omdat daar niks mee is verandert.

@ Alex
Alles geleegt maar gaf geen effect

@ Palmor
heb firefox naast me beta draaien maar daar werkt het dus ook niet meer denk dat het toch ergens in wmp moet zitten

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

stel eens een ander programma in als default voor WMP files.

• Snowwie
Hoe zit het eigenlijk met de codecs, heb je wel de juiste codecs geinstalleerd?

Aan de andere kant lijkt me dat ook weer niet voor de hand liggend, aangezien jij zegt dat het videobestand niet eens buffered...hmmmm, te trage internetverbinding missschien?

Ik gok ook maar wat... :)

Mijn YouTube Channel

• Debtor
winamp staat al als mijn default player.

ja ik heb wel een aantal codecs maar idd denk ik niet dat het daar aan zal liggen.
ja ik dacht eerst ook zal wel een trage server zijn waar die gehost staat totdat het bij elke site zo is.

internet snelheid is 700kb.

• Debtor
Ik kwam weer iemand tegen op Flabber die het zelfde probleem heeft als mij.

Persoon
doet het niet, alleen maar zwart beeld zoals bij de helft van de filmpjes die hier staan

Antwoord
Dan moet je zo'n driverpack ofzoiets installeren

Persoon
Heb al 3 driverpack maar helpt geen reet.

Tis misschien toch iets met een update van windows omdat ik niet de enige ben?

• Palomar
  • Niet online
Probeer dan eens uit te zoeken of het zich alleen bij één bestandstype voordoet (bijv. WMV, Mpeg of Avi) of dat het bij al deze bestandstypen niet werkt.

[ Voor 32% gewijzigd door Palomar op 08-07-2006 10:33 ]

• Debtor
Tis volgens mij met elk soort bestand in wmp. Heb ook even een andere computer aan me router gehangen om te testen of het aan me router instellingen lag maar dat is dus niet het geval.
Pagina: 1