Toon posts:

Afmetingen van voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 288 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is elke voeding qua afmetingen even groot? Ik heb het hier over voedingen in desktop pc's, die tower pc's. In een vorig topic had ik al vermeld dat ik een nieuwe pc wou samenstellen maar nu maak ik me wel flink wat zorgen.

Ik weet het, een beetje vage vraag, maar ik zou niet weten hoe ik ooit mijn desktop tower qua grootte zou moeten beschrijven, en nee, ik heb geen foto ervan. :)

• StaticZ
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:27
Ik ken maar 2 voedingen de normale voeding zit in de meeste desktops en towers.
En de mini voeding deze zitten veel in hp systemen.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Nee, voedingen kunnen in afmeting verschillen.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:31

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kijk anders eens in de startpost van Welke voeding heb ik nodig? Deel 15. Daar staan de afmetingen tussen van de voedingen die worden behandeld :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:12

_Ernst_

Mark It Zero!

Normale ATX voedingen zijn in meerdere afmetingen te krijgen. De hoogte en breedte is altijd hetzelfde, maar de diepte verschilt per voeding. Dit kan dus ook een punt zijn om op te letten als je een krappe kast hebt (mijn OCZ voeding is bijvoorbeeld vrij diep, als ik die vergelijk met andere voedingen die ik hier heb (asus, q tec, fsp, sweex)).

Ook zijn er natuurlijk veel andere soorten te krijgen, barebone dingen enzo, maar ik neem aan dat je een gewone atx voeding bedoelt die je in normale behuizingen aantreft :)

Last.fm

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
En meestal zijn de wat betere en die wat meer vermogen kunnen leveren langer.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:27

Thandor

SilverStreak

Dit kun je prima zelf vinden. Bij o.a. Antec en Tagan kan ik de afmetingen prima op de website vinden.
Andere merken zullen dit wellicht ook hebben :)

Deze gaat dus dicht omdat je dit prima zelf had kunnen vinden.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.