Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Sinds een paar weken bel er vaak een 'secret' number, die als je opneemt een berg geruis geeft met heel vaag een paar stemmen. Raak je gewent aan denk ik zo, de KPN kan er niets aan doen (buiten 'secret' nummers te blokkeren, maar dat is iets teveel van het goede). Lijkt mij toch niet dat zelfs voor KPN zelf het nummer volledig 'secret' is.

Na avondje buiten zitten kom ik weer binnen en zie een nieuw bericht op mijn mobiel. Voicemail sms dat er iemand had gebeld maar geen bericht heeft achter gelaten, het betreft een +21275xxxx telefoonnummer. Dit blijkt uit Marokko te komen...

Het rare is dat ik dus helemaal geen oproepen kan vinden bij gemist/ontvangen van mijn mobiel, puur dit smsje. Daarbij heb ik sinds februari dit jaar een nieuw telefoonnummer, welke ik buiten wat vrienden/familie niet heb gegeven aan andere.

Gevalletje puur toeval of toch maar contact opnemen nogmaals met KPN/Vodafone?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Als het te vaak voor blijft komen zou je best contact op kunnen nemen met KPN / Vodafone :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

iemand belt via skypeout of ander voip dienst misschien?

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-11 19:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Het nummer kan (indien ze het echt willen) gewoon uitgelezen worden bij KPN. Eventueel kunnen ze de vervelende beller een waarschuwing geven...Dit doen ze echter altijd met tegenzin :(

Bij de vaste telefoon wordt het "UNKNOWN NUMBER" ook pas toegevoegd bij de wijkcentrale.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:19

sphere

Debian abuser

Wellicht kan je het aankaarten als misbruik. Gewoon gedetailleerde informatie (tijdstip, datum) schriftelijk doorspelen aan KPN met een kopie van je paspoort. Dan kunnen ze het prima nazoeken in de logs en schenden ze jouw privacy ook niet, je hebt ze immers toestemming gegeven.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

SinergyX schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 01:12:
Na avondje buiten zitten kom ik weer binnen en zie een nieuw bericht op mijn mobiel. Voicemail sms dat er iemand had gebeld maar geen bericht heeft achter gelaten, het betreft een +21275xxxx
Ik heb ook wel eens vage belletjes uit Marokko gehad nog niet zo lang geleden, heb er echt geen familie wonen ofzo ;)

Vaak op late tijdstippen, als ik opneem hoor ik wel iemand praten om snel weer op te hangen. Dit is overigens op mijn vaste telefoon. KPN schijnt er niets aan te kunnen doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 05-07-2006 10:07 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
KPN kan wel interantionale telefoon gesprekken blokeren. Misschien dat dit een oplossing is?

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

DaannO schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:07:
KPN kan wel interantionale telefoon gesprekken blokeren. Misschien dat dit een oplossing is?
Volgens de klantenservice kon dat niet en was het een ongewone vraag? (dat had ik me namelijk ook al bedacht, alle inkomende internationale gesprekken blokkeren)

• DaannO
Gunner schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:22:
[...]

Volgens de klantenservice kon dat niet en was het een ongewone vraag? (dat had ik me namelijk ook al bedacht, alle inkomende internationale gesprekken blokkeren)
Dit moet makkelijk kunnen. Namelijk elk nummer waar niet +31 in voorkomt wordt geblokkeerd. Anders moet je even naar een dealer van toe lopen, die kan misschien meer regelen :)

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:21
SinergyX schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 01:12:
[...]

Het rare is dat ik dus helemaal geen oproepen kan vinden bij gemist/ontvangen van mijn mobiel, puur dit smsje.
[...]
Dat kan, als op dat moment je gsm uitstond, of geen ontvangst had.
DaannO schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:24:
[...]

Dit moet makkelijk kunnen. Namelijk elk nummer waar niet +31 in voorkomt wordt geblokkeerd. Anders moet je even naar een dealer van toe lopen, die kan misschien meer regelen :)
Dat kan je toch zelf op je telefoon regelen?
Call barring heet zoiets, en staat bij Nokia's gewoon in het menu.

[ Voor 41% gewijzigd door Fire69 op 05-07-2006 10:25 ]

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

DaannO schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:24:
[...]

Een dealer? Primafoon ofzo, aangezien het in mij geval niet om een GSM gaat maar om een vaste telefoon?

• DaannO
Gunner schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:29:
[...]

Een dealer? Primafoon ofzo, aangezien het in mij geval niet om een GSM gaat maar om een vaste telefoon?
Idd, primafoon in dat geval. Die kunnen dit misschien zelfs wel in het systeeem aan zetten.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Ben ik weer, vanochtend was het weer raak thuis.. erg geruis met heel vaag een aantal stemmen. Kort erna verbinding verbroken. Het blokkeren van buitenlandse nummers kan ik dus ook niet doen, mijn vriendin woont in singapore en belt mij regelmatig.

Mijn mobiel stond gewoon aan, ik had namelijk kort ervoor (sms gaf 0.07 aan als tijd) wel een oproep gemist van mijn zus (0.01).

Ik ga KPN maar weer eens bellen...

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1