Oke, wil iedereen ff stoppen met dat 'zie search'

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-01 12:05

DaOverclocker

Overclocker for life...

Topicstarter
Ik wordt er echt gek van!
In elke topic is er wel een drol die zegt:
Kijk ff in de seacrch optie als je wilt!

Rot toch op denk ik dan, post dan niet!
ten eerste gaat het zo sneller, is veel minder werk, en nu blijft het forum tenminste in het leven!
Ik bedoel als iedereen de search gebruikte, was er veel minder te doen hier.
Wees blij dat je iemand wat info kan verschaffen!!

toch? Of ben ik de enige die dat vind?

systeem specs

Verwijderd

Ik weet het niet, zoek eens op in de search, misschien vind je wel wat >:)

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-01 19:38

dfr0st

Geel is mooier

ben er helemaal mee eens. plus de wereld gaat verder en het kan dus zijn dat wat er in de search staat outdated is.

-

Verwijderd

in sommige gevallen hebben de zie search-mensen wel gelijk, dan staat er een zelfde topic al van een paar uurtjes oud. Maar ook dan vind ik het niet altijd nodig om dat er neer te zetten. Als je geen zin hebt om te antwoorden doe je dat toch niet :?
Als je ergens voor een nieuwe topix start, heb je daar wel een reden voor en zal je vast wel gezocht hebben naar een oplossing.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Op zaterdag 27 januari 2001 14:39 schreef Rembo het volgende:
Als je ergens voor een nieuwe topix start, heb je daar wel een reden voor en zal je vast wel gezocht hebben naar een oplossing.
Maak daar maar van: Als iemand een topic start, moet hij wel even gezocht hebben naar een oplossing.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

GEBRUIK DE SEARCH VOORDAT JE EEN TOPIC BEGINT!!!!!!!!! :P

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-02 10:02
Ja ik ben het er wel mee eens dat het soms wat hinderlijk is, maar als er voor de duizendste keer weer eens gevraagd wordt "Ik wil een ASUS A7V kopen. Is dat een beetje een goed bordje?", dan kan ik me voorstellen dat er gezegd wordt dat die persoon maar even de search moet gebruiken.

Ik sluit mezelf gewoon volledig aan bij wat -Rob- gezegd heeft :)

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• LAN
  • Niet online

LAN

in dat geval kunnen we gathering.tweakers.net sluiten want alles wat je wilt weten staat zo'n beetje op internet.

Verwijderd

en wat heeft iedereen toch met dit Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/980511584.jpg donderwolkje. Ik zie nu steeds meer personen met deze icon. Vinnik niet origineel meer. Die icon was imho toch bedoeld als iets persoonlijks :?

• LAN
  • Niet online

LAN

Op zaterdag 27 januari 2001 15:12 schreef Rembo het volgende:
en wat heeft iedereen toch met dit [afbeelding] donderwolkje. Ik zie nu steeds meer personen met deze icon. Vinnik niet origineel meer. Die icon was imho toch bedoeld als iets persoonlijks :?
In Memoriam: Irrelevant

zegt dit genoeg?

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
en wat heeft iedereen toch met dit [afbeelding] donderwolkje. Ik zie nu steeds meer personen met deze icon. Vinnik niet origineel meer. Die icon was imho toch bedoeld als iets persoonlijks :?
Het is een roos

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:23
pijnlijk ;(

Verwijderd

Zie www.tweakers.net, bijna onderaan :(

Verwijderd

Ja hij heeft wel gelijk. Maak dan gewoon een database met een search engine en sluit GoT :)

Verwijderd

Gerbuik de search functie als je iets wilt weten over zo iets vreemds als zo'n roos als icon. :+

Verwijderd

Op zaterdag 27 januari 2001 15:14 schreef LAN het volgende:

[..]
In Memoriam: Irrelevant

zegt dit genoeg?
Ja :'(
en Tresco: dat vinnik een lame opmerking

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:25

botoo

💀 too old to die young

henri,
Rot toch op denk ik dan, post dan niet!
ten eerste gaat het zo sneller, is veel minder werk, en nu blijft het forum tenminste in het leven!
Ik bedoel als iedereen de search gebruikte, was er veel minder te doen hier.
Wees blij dat je iemand wat info kan verschaffen!!
Wat jij in het leven bljven noemt, zie ik als een te snel wegzakken van topics waar meer over nagedacht moet/kan worden, dus de echte problemen (waar niet iedereen zomaar antwoord op heeft) verdwijnen dus zo snel dat ze niet voldoende aandacht krijgen. En juist die problemen zijn de interessantste.

Ik ben het dus beslist niet met je eens, maar ik vind het niet nodig om steeds "search" te roepen. Zelf wil ik nog wel eens zelf de search functie gebruiken om de oplossing aan te dragen en dan meld ik wel hoe ik er aan gekomen ben.

Rembo, antwoord op je vraag:
gathering.tweakers.net/showtopic/112520 (Moderator forum)
gathering.tweakers.net/showtopic/113966 (Stuffis Generalis)
gathering.tweakers.net/showtopic/114027 (GoT kroeg 1)
gathering.tweakers.net/showtopic/113938 (GoT kroeg 2)
en op de frontpage van T.Net staat ok nog voldoende.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Ja en die klote search-functie die werkt trouwens ook nog eens voor geen meter.

Verwijderd

Jaja, ik weet 't nu wel

Verwijderd

Je hebt ook deze search EN DEZE! :)

Verwijderd

ja laten we voortaan alleen nog maar "SEARCH" zeggen in plaats van iemand helpen, dan kan je lekker met de search niks anders meer vinden dan het woord seach, en dan zijn we allemaal heel blij!!!!

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Verwijderd

Ach ja, het zijn twee vormen van forum vervuiling.

1) vragen stellen die al eens gevraagd zijn.
(Maar ja, wie maakt zich daar nu nooit schuldig aan ?? G.O.T zelf waarschijnlijk ook...)

2) als je een mega zoekresultaat wilt hebben doe je de search met %gebruik%%search% op inhoud....
(Goed bedoeld maar soms laat het je tenen krullen....)

>:)

Verwijderd

Hah SCBastard zee al hetzellufde al pfffffff benikweer te laaaaaaaattt

*D

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02 09:30
Op zaterdag 27 januari 2001 16:24 schreef SirCommieBastard het volgende:
ja laten we voortaan alleen nog maar "SEARCH" zeggen in plaats van iemand helpen, dan kan je lekker met de search niks anders meer vinden dan het woord seach, en dan zijn we allemaal heel blij!!!!

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
Daar ben ik het zeker mee eens...

• DaOverclocker
  • Laatst online: 14-01 12:05

DaOverclocker

Overclocker for life...

Topicstarter
oke maar er mag best 'search' geroepen worden, maar sommige roepen het al voordat ze het hele topic gelezen hebben!
oke, als iemand een vraag heeft beveel ik hem ook wel aan om EERST in de search te kijken.

Maar als je daar niet zo snel wat aan hebt, want soms vind je wel 100 artikelen, waarvan er maar één precies over jou vraag gaat, tja dan is het ook zoeken naar een speld in de hooiberg.

Maar wat ik dus bedoel, is dat er best 'search' geroepen mag worden, maar wel op zijn TIJD!!

Mzzl

systeem specs

Pagina: 1