Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb misschien een lastige vraag, ben ook al lang op zoek naar het stukje software..
De uitleg:

Ik zoek voor mijn PDA een stukje software dat MP3 speelt maar die je (bijvoorbeeld door
9 toetsen op het scherm) kunt starten. De bedoeling is een aantal jingles te kunnen starten
dmv hotkeys op mn PDA. Ik heb een HP IPAQ 3715 dat op Windows CE draait

Wie kent zo'n stukje software? Alle hulp is welkom, alvast bedankt voor de reacties...

(thanx voor de tip over het OS)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 23:29 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 23:20:
Hoi

Ik heb misschien een lastige vraag, ben ook al lang op zoek naar het stukje software..
De uitleg:

Ik zoek voor mijn PDA een stukje software dat MP3 speelt maar die je (bijvoorbeeld door
9 toetsen op het scherm) kunt starten. De bedoeling is een aantal jingles te kunnen starten
dmv hotkeys op mn PDA.

Wie kent zo'n stukje software? Alle hulp is welkom, alvast bedankt voor de reacties...
Jammer genoeg ken ik niet zo een stukje software. Echter zou het wel handig zijn om te vertellen welke OS je op je pda draait, zodat andere je beter kunnen helpen :)

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:55

MaDLiVe

.-Observer-.

Op een 3715 draait wm2003se :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen