Het is nu wat warmer, zover ben ik al, maar ik heb best een bergje coolers draaien in mijn lieve kastje, en als hij crasht en weer boot in windows krijg ik een melding dat mijn vidcard te weingi stroom krijgt en dat ik de extra power kabel deraan moet pluggen.
Tja, als ie die nou eens had he...
Dus dat is het niet, is het dan de warmte ?
En waarom had ik er vorig jaar geen last van met dezelfde samenstelling ?
Aus A8N-E (939)
AMD 64 2800+
Zalman AlCu7500 LED CPU koeler
2x512Mb PC3200 DDR Dual Channel (1Gb dus)
MSI GF6600 GT TD
Stock GPU cooler
SB Audigy 2 ZS
Nog 5x 8" coolers.
2x front (1 bij HD's)
2x back (bij CPU)
1x side
Be Quiet voeding
Ik kon geen progje vinden om de GPU temp te spotten. Schijnt standaard disabled te zijn op de 6600's ? Geen zin om te gaan flashen of hacken of whatever als het niet nodig is.
CPU Idle: 47C Full Load (Titan Quest) 57C zakt met een Alt+Tab sneel naar beneden Fan @ 2481-2518 stabiel
MOBO Idle:46C Full Load 47C
Power Fan 5400-5600
Kent iemand een progje dat toch de GPU load/temp kan uitlezen ? Is dit een bekend probleem ?
Is er iets anders aan de hand ?
Zowel de soundcard als de Vidcard als het Mobo zijn fully up to date driver en BIOS wise.
Tja, als ie die nou eens had he...
Dus dat is het niet, is het dan de warmte ?
En waarom had ik er vorig jaar geen last van met dezelfde samenstelling ?
Aus A8N-E (939)
AMD 64 2800+
Zalman AlCu7500 LED CPU koeler
2x512Mb PC3200 DDR Dual Channel (1Gb dus)
MSI GF6600 GT TD
Stock GPU cooler
SB Audigy 2 ZS
Nog 5x 8" coolers.
2x front (1 bij HD's)
2x back (bij CPU)
1x side
Be Quiet voeding
Ik kon geen progje vinden om de GPU temp te spotten. Schijnt standaard disabled te zijn op de 6600's ? Geen zin om te gaan flashen of hacken of whatever als het niet nodig is.
CPU Idle: 47C Full Load (Titan Quest) 57C zakt met een Alt+Tab sneel naar beneden Fan @ 2481-2518 stabiel
MOBO Idle:46C Full Load 47C
Power Fan 5400-5600
Kent iemand een progje dat toch de GPU load/temp kan uitlezen ? Is dit een bekend probleem ?
Is er iets anders aan de hand ?
Zowel de soundcard als de Vidcard als het Mobo zijn fully up to date driver en BIOS wise.