Hey, misschien doe'k iets heel erg doms, maar ik krijg geen WMV naar mijn Sandisk E250. Ik heb bij het apparaat de Sandisk Media Converter geprobeerd en die maakt van WMV bestanden MOV files. Op zich geen ramp, maar waarom maakt 'ie van een bestand van 3,3MB ineens 74MB!!! Da's belachelijk!!! En nou zou ik via de Media Player (versie 10 of 11) bestanden moeten kunnen synchroniseren en volgens de Sandisk handleiding en volgens de Media Converter kan ik daarmee dan WMV naar de E250 kopieren, maar dit is maar een keer gelukt en die gekopieerde bestanden vond 'ie ook nog niet eens op de E250. Nu probeert de Media Player wel te synchroniseren, maar komt steeds met de melding dat de bestanden niet naar het formaat vereist door de E250 geconverteerd kunnen worden. Als ik de conversie instelling in de Media Player uit zet, wordt het setje bestanden wel gekopieerd, maar dan zie de E250 het vervolgens weer niet als een videofile en kan er dus niets mee.
Ik heb ook al gespeeld met de USB instelling MSC en MTP op de E250, maar in MTP kan de Media Player er helemaal niets mee.
Heeft iemand een idee, zijn er mensen met een Sandisk Sansa E250 die netjes WMV bestanden naar de E250 krijgen en zo ja..... hoe doen jullie dat? Ik zou het heel graag weten.
Alvast mijn dank,
Klaas Guchelaar
KJGuch.com
Ik heb ook al gespeeld met de USB instelling MSC en MTP op de E250, maar in MTP kan de Media Player er helemaal niets mee.
Heeft iemand een idee, zijn er mensen met een Sandisk Sansa E250 die netjes WMV bestanden naar de E250 krijgen en zo ja..... hoe doen jullie dat? Ik zou het heel graag weten.
Alvast mijn dank,
Klaas Guchelaar
KJGuch.com