Ok. het probleem is als volgt
systeem:
asus a8n sli premium
2 x raptor aan de nvidia raid in raid0
3 x 200 gig maxtors aan de silicon image in raid 5
6800gt videocard
ik kocht vandaag een asus en7950gx2 kaart en volgde netjes de rules.
eerst oude drivers verwijderen.. toen reboot.. tijdens reboot uitgezet.. kaart vervangen. en gaan.
drivers van nieuwe kaart geinstalleerd.. weer reboot
vervolgens begint m'n pc te zeuren over pci to pci-bridge zaken en ook een massive storage controler (wat dus de silicon image is)
ik krijg m'n 3x 200 gig maxtors in raid 5 niet meer zichtbaar
wat ik nu heb is een d schijf met 378 gb aan storage, maar niet benaderbaar.. en nog een andere extra 187 gig schijf die bij aanklikken de melding krijgt "want to format it?"
ik heb tot nog toe niks met de drives verder gedaan zonder dat ik weet wat ik kan doen om die data te redden.
Any ideas?
systeem:
asus a8n sli premium
2 x raptor aan de nvidia raid in raid0
3 x 200 gig maxtors aan de silicon image in raid 5
6800gt videocard
ik kocht vandaag een asus en7950gx2 kaart en volgde netjes de rules.
eerst oude drivers verwijderen.. toen reboot.. tijdens reboot uitgezet.. kaart vervangen. en gaan.
drivers van nieuwe kaart geinstalleerd.. weer reboot
vervolgens begint m'n pc te zeuren over pci to pci-bridge zaken en ook een massive storage controler (wat dus de silicon image is)
ik krijg m'n 3x 200 gig maxtors in raid 5 niet meer zichtbaar
wat ik nu heb is een d schijf met 378 gb aan storage, maar niet benaderbaar.. en nog een andere extra 187 gig schijf die bij aanklikken de melding krijgt "want to format it?"
ik heb tot nog toe niks met de drives verder gedaan zonder dat ik weet wat ik kan doen om die data te redden.
Any ideas?