Auto ventilator

Pagina: 1
Acties:
  • 310 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roncom
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05 11:59
Goedenavond, ik heb vandaag een ventilator gekocht voor in de auto. Ik wilde per se niet 1tje met zuignap, omdat we er ooit zo 1 hebben gehad en dit 3 keer niks was. Ik heb dus ietsje meer betaald voor een op het 1e oog degelijker apparaat met een fan controller. Alleen zit hier dus een mooi bevestiging bij met schroeven. Hoe krijg ik dit ooit bevestigd in mijn auto. Bij de halfords zijn ze zo slim geweest om er geen enkele handleiding bij te geven en ik zou het zelf echt niet weten. Ik wil niet gaan boren of te veel rotzooien aan me auto, aangezien hij van mijn werk is. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt.

ps ik hoop dat hij hier goed staat

[ Voor 3% gewijzigd door Roncom op 04-07-2006 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:04
Misschien is een foto erbij wel makkelijk. Dan weten we waar we het over hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 14:57
Waarschijnlijk is hij gemaakt om aan je dasbord vast te schroeven.
Kan ook zijn dat het zo'n vrachtwagen-ding is en dat hij op een normaal auto-dashbord niet past.
Kun je hem niet gewoon los neerzetten?

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Sigarettenaansteker a.k.a. waardeloos gat wat je weleens voor 12v gebruikt :?

En nog iets: Heb jij in je auto niet van die roostertjes die gewoon lucht kunnen blazen (ventilators dus) op de plaats waar in moderne auto's een airco zit? Zelfs m'n vader's 30 jaar oude Saab heeft dat.. én stoelverwarming :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roncom
Ja dat ie in een sigarettenaansteker moet dat wist ik ook wel. (8> Maar het gaat mij om het bevestigen ervan.

http://www.halfords.nl/Images/Catalog/Large/204190.jpg

Dit is een foto wat niet helemaal het apparaat zelf is, maar je ziet wel een klein beetje de bevestigingsmethode. Hoop dat iemand dit meer helpt...

Er staat autoventilator Groot, 12 volt. Dus ik neem aan dat hij wel zou moeten passen in een auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik ben bang dat je dit apparaat gewoon zeer lelijk boven op/aan je dashboard vast moet schroeven..

Nog een tip: Ik weet niet hoe groot dat ding is, maar als 'ie te groot is kun je er een bon voor ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roncom
Tja het ziet er allemaal degelijk uit, en groot is ie niet (ik kan met mijn hand om de ventilator heen). Ik zal morgen wel is gaan vragen daar hoe hun hem ooit zouden willen bevestigen zonder iets te boren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Mijn oom heeft een paar van die dingen aan het plafond gemaakt. Van de auto dan. Maar ook gewoon ordinair met schroeven. Ik denk trouwens dat dat beter is i.v.m. verkeersveiligheid enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:23
TheZeroorez schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 20:37:
Sigarettenaansteker a.k.a. waardeloos gat wat je weleens voor 12v gebruikt :?

En nog iets: Heb jij in je auto niet van die roostertjes die gewoon lucht kunnen blazen (ventilators dus) op de plaats waar in moderne auto's een airco zit? Zelfs m'n vader's 30 jaar oude Saab heeft dat.. én stoelverwarming :9
Ik vraag het me ook regelmatig af waarom in hemelsnaam die foeileleijke dingen in een auto gebruiken terwijl er een aanjager in zit.
Of dat ding is kapot dan moet hij gemaakt worden (APK afkeur, vooruit moet schoon te blazen zijn staat me iets van bij) of ??????geen idee

Maar als er schroefjes bijgeleverd zijn dan zal je hem dus ergens op het dashboard moeten vast schroeven neem ik aan
Edit: Misschien een plaatje maken en dan ergens waar je je dashboard vastzit dat plaatje ook bevestigen, heb je (bijna) geen zichtbare schade aan je dash

[ Voor 10% gewijzigd door Ad de Jong op 04-07-2006 21:27 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 06:02

Sprite_tm

Semi-Chinees

Lijkt me niet iets electronisch, meer iets auto-ish :) Moefje naar 'vervoer', daar past 'ie ideaal dachten wij zo.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-02-2024
Euhm bij de dealer. een telefoonsteun halen. En hem daarop vastschroeven. Simpele oplossing die meestal goed werkt.

TeamBVD

Pagina: 1