Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 11:07
ik zit met een probleem. Het toetsenbord klepje van me telefoon is stuk volgens mij. Zeg maar de toetsen raken verwisseld, de 4 is dan "ok" de 5 een 7, de 6 een 8, de 9 een 5 etc. en 7 is 4. Nu zag ik ook dat een klein barstje scheurtje, heel klein boven de terug knop, heeft er nix mee te maken volgens mij,in zit. Maar de telefoon is gewoon normaal gebruikt en een half jaar oud. Er zitten wel wat standaardkrasjes op maar niet extreem. Moet ik nu gewoon garantie claimen?

Alvast bedankt.

edit: verduidelijking

[ Voor 15% gewijzigd door CR35 op 04-07-2006 19:39 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:59

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je moet gewoon terug gaan naar de winkel waar je hem gehaald heb, en dan kan je altijd navragen als het onder de garantie valt ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• CR35
ik had al gebeld meld sony maar daar moest ik de instellingen van controleren en een nieuwe firmware installeren. Maar het is echt hardwarematig volgens mij, het wil nog wel es spontaan goed doen en soms weer op dezelfde manier niet. De "alternatieve" functie van de toetsen is altijd hetzelfde.

• Outerspace

Outerspace

Heb je die firmware dan wel uitgevoerd? Als je dat nog niet hebt gedaan, dan zou ik dat eerst hebben gedaan. Werkt het dan nog niet, dan moet je echt naar de winkel toe.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• CR35
ik zal het zo ff doen. maar dan moet ik ook mijn telefoon back-uppen omdat ik anders alles kwijt ben. agenda\sms etc

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-11 20:31
Heb twee miniscule scheurtjes in me 2 jaar oude P910i en idd wisselt de text input wel maar hij doet het over het algemeen wel goed....er zit een deviatie in van 5% zeg maar

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Verwijderd

hello

ik heb hetzelfde probleem met mijn p910i

helpt zo een firmware update of is het toetsenbord stuk?

• Outerspace

Outerspace

Neem voor de zekerheid eens contact op met CR35 :)
Hij kan je er meer over vertellen denk ik :)

• CR35
Als het sporadisch is en door een keer te drukken of te "flexen" van het toetsenbod dat het daarna over kan zijn, dan is het hardware en niet te fixen met een firmware update. Zelf heb ik bij me p910 het toetsenbord eraf gehaalt. Er zijn ook wel replacements te bestellen. Bijvoorbeeld bij winkels die onderdelen verkopen van nieuw gedemonteerd p910 toestellen. Ook via Ebay is het te bestellen. Maar doe het dan via Paypal, want ik heb wel eens wat getracht te kopen uit hong kong met een bank transactie maar aan het einde van het verhaal was ik 40 euro armer zonder een onderdeel te hebben gezien.

Ik hoop je zo genoeg geholpen te hebben.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Voor overige vragen kun je echter beter terecht in het centrale topic:

Het SonyEricsson P910 topic deel 2

Hopelijk vind je een oplossing voor het probleem.

[ Voor 17% gewijzigd door Eggy op 11-01-2007 23:42 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.