Zalman CNPS9500 LED vs. AT

Pagina: 1
Acties:

• The 7th Guest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-02 23:23
Zit ik lekker dingen voor me pc uit te zoeken, zie ik dat de Zalman bestaat in de varianten CNPS9500 LED en CNPS9500 AT. Ik zie alleen als verschil dat de AT geen fancontroller heeft. Hij is ook een tientje duurder en speciaal en alleen voor socket 775 (handig want ik ga binnenkort voor een Conroe-systeem). Welke kan ik met het oog op stilte beter nemen: de LED of AT-versie? Ik heb geen window dus daarvoor hoef ik geen LED-versie te nemen, en een tientje meer vind ik geen probleen als de AT beter is. Heeft iemand ervaring met deze varaint?

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als er verschil in zit, is het maar weinig. Zowel het gewicht, thermische weerstand, oppervlakte als het materiaal zijn hetzelfde.

Als de LED goedkoper is en je niet aan stoort dat er misschien een beetje licht door de achterkant naar buiten schijnt kun je net zo goed die pakken :)

Maar dat had je bij Zalman zelf ook even kunnen bekijken bij de specificaties ;)

C:\>_

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Theo

moederbord

er lopopt hier ergens ook een topic over de 9500 cooler. Daar staat ook veel in over deze coolers

Nieuwste Zalman CNPS9500 Heatsink

Nu met WP, PV, EV en PC