Combinatie Antec P150 met ASUS mobo's

Pagina: 1
Acties:

• The 7th Guest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-04 13:17
Ik ben van plan binnenkort een nieuwe pc aan te schaffen (Conroe). Inmiddels heb ik de configuratie bijan rond, maar mogelijk loop ik tegen een probleem op. Ik wil het ASUS P5B mobo plaatsen in een Antec Prerfonace One P150 kast voorzien van een NEO HE 430 Watt voeding.
Het blijkt echter dat deze voeding niet goed overweg kan met ASUS mobo's. Tenminste, kon, want het schijnt opgelost te zijn in de nieuwere revisies van de voeding - al meldt Salland Automatisering (waar ik de pc wil bestellen) dat deze kast/voeding niet overweg kan met ASUS mobo's.
Heeft iemand hier een (nieuwe) ervaring mee? Is er nog steeds een compatibilteitsprobleem of is het opgelost?

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 11:34
Gewoon proberen. Werkt het niet, dan haal je toch gewoon een andere voeding en verkoop je deze door?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:23
De nieuwere Neo's HE 430 hebben geen problemen meer met Asus borden :) Ik heb zelf een verkeerde Neo gehad en deze is vervangen door een nieuwe en dit draait al maanden 100% perfect. Sinds november 2005 zijn de problemen opgelost. Alles beginnend met serienummer S0511 en later (S0512, S0601 etc.) is goed.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.