Ik zit met een klein asp probleempje namelijk: als ik na "on error resume next" probeer met "On error goto 0" dit weer ongedaan te maken werkt dit maar gedeeltelijk.
Hoe ik dit doe:
Klopt dit of zie ik iets over het hoofd? Ik heb hier gezocht op het forum en er werd in diverse topics geschreven dat "On Error Goto 0" de "on error resume next" actie ongedaan maakt.
Ow ja ik heb gemerkt dat veel mensen VBScript met echt VB door elkaar halen "on error goto blaap" werkt niet in VBScript. Dit had mijn probleem misschien wel kunnen oplossen maar helaas is asp niet zo mooi dat het dit aankan.
Hoe ik dit doe:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| On Error Resume Next
'Code die mogelijk fout kan gaan
On Error Goto 0
'Deze regel code zou een fout moeten geven maar doet dit niet:
nietBestaandObject.nietBestaandeSub
'Deze regel code zou een fout moeten geven en doet dat wel:
Execute("Dit gaat lekker fout") |
Klopt dit of zie ik iets over het hoofd? Ik heb hier gezocht op het forum en er werd in diverse topics geschreven dat "On Error Goto 0" de "on error resume next" actie ongedaan maakt.
Ow ja ik heb gemerkt dat veel mensen VBScript met echt VB door elkaar halen "on error goto blaap" werkt niet in VBScript. Dit had mijn probleem misschien wel kunnen oplossen maar helaas is asp niet zo mooi dat het dit aankan.
Yoda: Very dark the other side is.. hmm.. too dark... Obi-Wan: Yoda, shut up and eat your toast allready...