Hier een topic over een vastloper bij het spelen van games. Het maakt niet uit welke game. De pc bevriest bij oude en nieuwe games. Ik baal ontzettend want ik heb deze pc afgelopen zaterdag aangeschaft.
GTA vice city - systeem staat vast na 1 minuut spelen
Need for speed most wanted - systeem staat vast in het beginmenu (kan dus niet eens spelen)
Prey - De ene keer doet deze het een tijd goed, de andere keer loopt deze ook spontaan vast.
Niks, maar dan ook niks doet het dan meer en ben ik altijd weer gedwongen om het magische reboot knopje in te drukken
Wat ik heb geprobeerd:
- Temperatuur bekijken (je weet nooit met die warme weer),

Na wat gegoogled te hebben en wat mensen gevraagd te hebben bleek dit dus niet het probleem te zijn. De videokaart vond ik zelf al te hoog maar de pc zaak dat dit niet het probleem kan zijn. De videokaart mag maximaal 145 graden worden.
- Nieuwe videodrivers van Nvidia installeren. Na de installatie blijft me scherm zwart. (hardware of software fout, windows maar weer laten opstarten met de laatste goede instellingen.)
Wel raar want 4 dagen geleden ook de nieuwste drivers gedownload en geinstalleerd.. deze deden het wel
En er blijkt evengoed wat veranderd te zijn in de software. Nvidia Control panel is compleet veranderd.

Maar het probleem blijft zich nog steeds voordoen.
Specs:
Asus A8N-E
CPU Type AMD Athlon 64 3500+
1024 MB (PC3200 DDR SDRAM)
NVIDIA GeForce 6600 GT (256 MB) PCI-e
Disk Drive Maxtor 6L200R0 (189 GB, IDE)
Windows XP Pro SP2
Ik hoop dat er iemand is die ziet wat er nou verkeerd is
GTA vice city - systeem staat vast na 1 minuut spelen
Need for speed most wanted - systeem staat vast in het beginmenu (kan dus niet eens spelen)
Prey - De ene keer doet deze het een tijd goed, de andere keer loopt deze ook spontaan vast.
Niks, maar dan ook niks doet het dan meer en ben ik altijd weer gedwongen om het magische reboot knopje in te drukken
Wat ik heb geprobeerd:
- Temperatuur bekijken (je weet nooit met die warme weer),

Na wat gegoogled te hebben en wat mensen gevraagd te hebben bleek dit dus niet het probleem te zijn. De videokaart vond ik zelf al te hoog maar de pc zaak dat dit niet het probleem kan zijn. De videokaart mag maximaal 145 graden worden.
- Nieuwe videodrivers van Nvidia installeren. Na de installatie blijft me scherm zwart. (hardware of software fout, windows maar weer laten opstarten met de laatste goede instellingen.)
Wel raar want 4 dagen geleden ook de nieuwste drivers gedownload en geinstalleerd.. deze deden het wel
En er blijkt evengoed wat veranderd te zijn in de software. Nvidia Control panel is compleet veranderd.

Maar het probleem blijft zich nog steeds voordoen.
Specs:
Asus A8N-E
CPU Type AMD Athlon 64 3500+
1024 MB (PC3200 DDR SDRAM)
NVIDIA GeForce 6600 GT (256 MB) PCI-e
Disk Drive Maxtor 6L200R0 (189 GB, IDE)
Windows XP Pro SP2
Ik hoop dat er iemand is die ziet wat er nou verkeerd is