laptop mee op vakantie?!

Pagina: 1
Acties:
  • 789 views sinds 30-01-2008

• SimonBlok
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-02 13:41
Ik ga volgende week op vakantie naar Engeland, nou wilde ik mn laptop meenemen om nog wat te werken! Maar is dit slim? We gaan met een vouwwagen, waarin het nogal warm kan worden!
Heeft iemand hier ervaring mee?

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

Aunt bunny is coming to get me!

Verwijderd

Laat gewoon thuis, je gaat toch op vakantie? :{

• SimonBlok
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-02 13:41
Wil wel thuislaten, maar heb het nogal druk!:s

[ Voor 3% gewijzigd door SimonBlok op 04-07-2006 13:00 ]

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

simpel toch?

Als je wilt werken zoek je een lekker plekje onder een boom uit.
Wil je niet werken dan leg je 'm weg. (zolang het in de vouwwagen niet meer dan 50 graden celsius wordt zit je wel goed.)

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:32
Als je laptop uitstaat kan hij best een aardige temperatuur hebben. 50 graden moet idd prima gaan.

Verwijderd

betwijfel of het zo warm in engeland gaat worden

/me hoopt het beste, wij gaan ook 2 weken met de caravan naar engeland, roundtrip en laptop mee :)

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-12-2025
miss een domme opmerking, maar let er wel op dat je speciale adapters moet hebben om daar van het stroomnet gebruik te kunnen maken

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:32
geen adapter, alleen een iets andere stekker, er komt daar ook gewoon 230V/50Hz uit het stopcontact.

Verwijderd

ik wil hem ook menemen. Heb wel eerst gevraagd of hij verzekerd was, zo goed slot ziot er ook weer niet iop de carvan

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Een auto kan ook extreem warm worden, ik heb nog geen verhalen gehoord waar auto's in de vlam zijn geslagen door een laptop.

Maarzeg, op vakantie werken? Please :o

[ Voor 17% gewijzigd door kamerplant op 04-07-2006 14:36 ]

🌞🍃

Verwijderd

Maarzeg, op vakantie werken? Please :o
Waarom al je het lekker ruistig aan doet.....wat is dan het probleem, kan toch niet de hele dag stil zitten niets doen :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 14:38 ]

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:33

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Is het een DELL? Zo ja, niet doen :+ (iets met een nieuwsbericht)

Nee, een laptop kun je makkelijk meenemen op vakantie ( die dingen zijn gemaakt voor gebruik on the road he :) ) Vervoer `m wel in de auto. Zo`n vouwwagen krijgt flink wat op z`n donder tijdens het rijden, wat niet bevorderlijk is voor je lappie.

Wat betreft werken; ik denk dat je beter buiten kunt werken dan in die vouwwagen ivm temperatuur.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:33
Let wel op, laat je adaptor niet in de zon liggen. Vrijwel alle adaptors gaan op die manier stuk!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:23
Auto is geen probleem voor laptop.

Mijn ouwe IBM T20 (P3-800) doet het al 2 jaar als carPC. Op een gecrashte harddisk na doet ie het al 35000km al hobbelend tussen -20 (winter) en +60 (stilstaan in volle zon) zonder problemen.

edit: hij ligt niet in de volle zon, in de "schaduw" zegmaar.

[ Voor 13% gewijzigd door DJSmiley op 04-07-2006 18:54 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-02 21:27

Thandor

SilverStreak

Je hoeft niet persé in de zon te werken met de laptop. Er is vast wel ergens schaduw te vinden zodat de zon niet direct op een behuizing straalt.

Zoals hilbren aangeeft is het niet verstandig om adapters in de volle zon te leggen. Het zwart absorbeerd de zonnetstralen en een adapter kan van zichzelf al vrij warm worden.

Al met al een beetje praktisch nadenken over het gebruik. Als er goede koeling in zit zullen er waarschijnlijk geen problemen ontstaan bij gebruik in een warme omgeving :)

Verder had je met de search ook nog wel wat tips kunnen vinden. Zie bv. het volgende topic:
met laptop werken in zon

[ Voor 15% gewijzigd door Thandor op 04-07-2006 20:43 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.