Toon posts:

Project IGI trainer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Ik kan niet verder meer komen met IGI in de level met sneeuw word ik telkens door dat vliegtuig afgeknalt. HEeft iemand hier een oplossing voor of een trainer? Ik heb www.avault.com al geprobeerd maar hun FTP ligt plat. Heeft iemand nog een URL van een andere trainer site??

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net al wat gevonden! Maar als jullie nog leuke cheats of hints hebben mogen jullie ze er van mij onder zetten.

Verwijderd

Op www.projectigi.com staan 3 trainers.
Als je daar nou eerst even keek :)

Ik speel het spel alleen maar met trainer, das lachen, gewoon unlimited ammo, en iedereen afknallen met de sniper. :)

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-02 19:21
Als je die cheats gebruikt is toch meteen het lolletje van het spel af. Of niet???

:?

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

.

Verwijderd

Cheats zuigen.....

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 januari 2001 15:53 schreef JK_at_Work het volgende:
Op www.projectigi.com staan 3 trainers.
Als je daar nou eerst even keek :)
Sorry meestal kijk ik niet op de originele site >:) je begrijpt waarscheinlijk wel waarom ;)

Verwijderd

Zonde om voor spel een trainer te gebruiken....beetje lame imho.

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 13:48 schreef Snap het volgende:

[..]
Sorry meestal kijk ik niet op de originele site >:) je begrijpt waarscheinlijk wel waarom ;)
Het is ook niet de officiele site ;)

Verwijderd

Hoezo is het lame, dat jullie nou genoeg tijd hebben om spellen helemaal te spelen. ik wil 's avonds laat als ik thuis kom gewoon even wat ventjes neerknallen, en dan heb ik alweer genoeg gehad.
Overigens doe ik het alleen bij Project IGI, niet eens bij andere spellen als ik daar tijd voor heb.

Verwijderd

Op maandag 29 januari 2001 12:35 schreef JK_at_Work het volgende:
Hoezo is het lame, dat jullie nou genoeg tijd hebben om spellen helemaal te spelen. ik wil 's avonds laat als ik thuis kom gewoon even wat ventjes neerknallen, en dan heb ik alweer genoeg gehad.
Overigens doe ik het alleen bij Project IGI, niet eens bij andere spellen als ik daar tijd voor heb.
Ga dan kwaaken ofzo...kan je genoeg fraggen :)

IGI is geen knal spel...daar komt meer bij kijken..vind ik.
Pagina: 1