Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
That's inderdaad belangrijk om te weten. In het eerste geval hoort dit in FP in het tweede geval niet op GoT.AW_Bos schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:56:
Waar had je die systemspecs page? Op Tweakers.net? Of de bekende specssite van een bekende GoT-ter hier? (Ben de nama kwijt van die specs-site)..
SdK2004 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:44:
Heb al een hele tijd een system spec page (SdK), helaas is mijn cookie ondertussen verlopen en heb ik geen idee wat het password is (zon gek a39248u30e default ding). Probleem is dat ik het vermoeden heb dat die account op mijn hccnet mail staat die ik niet meer heb. Mailen naar die snownogwat levert een returned mail op. Iemand enig idee hoe ik mijn email adres kan laten veranderen? (btw zet het maar bij bugs aangezien de mail returned werd). Alvast bedankt.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
SdK2004 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:44:
[...]Iemand enig idee hoe ik mijn email adres kan laten veranderen? (btw zet het maar bij bugs aangezien de mail returned werd). Alvast bedankt.
Heb je verder nog vragen?
ICQ van Snow_King: 147330294
ICQ van SWINX: 59658028
ICQ van nrg: 41222607
Hebal jaren geen ICQ Meer...
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Dit is namelijk zijn profiel: Snow_King
[ Voor 30% gewijzigd door Outerspace op 04-07-2006 19:09 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Op de site (onderaan) staat hetzelfde adres, en dat leverde een bounce op. Ik heb hem net op dit topic gewezen, hij zal binnen enkele dagen wel reageren.Outerspace schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 19:08:
Mail anders naar [afbeelding]
Dit is namelijk zijn profiel: Snow_King
Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.
Met oud mail adres gaat dat natuurlijk moeilijk

[ Voor 21% gewijzigd door PierreAronnax op 04-07-2006 19:35 ]
Pierre - Motormedia.nl - Motor-Forum.nl - Motorshopper.nl - Motormeuk.nl - Motorstek.nl
Maar je kan me bereiken op mijn adres in mijn profiel