Mijn collega's zijn zeer afhankelijk van betrouwbare informatie op het internet (in verband met medische informatie). Nu hebben ze een lijst gemaakt van websites/URL's die in hun ogen betrouwbare informatie plaatsen. Bestaat er een appliance/stukje software/online dienst waarbij je dus meerdere sites of URL's kan opgeven om te indexeren? Tot zeg maar een stuk of 100 URL's.
Ik kan niet zien of dat bij de verschillende Google appliances mogelijk is. Wel één site, ook meerdere, maar 100? Er staat geen aantal bij.
Ook Google zelf kan dus maar 1 site tegelijk doorzoeken met site:www.info.nl zoekstring.
Ik heb naar een aantal stukjes software gekeken, maar het gaat vaak ok het indexeren van je eigen sites (dus maar een beperkt aantal).
Ik heb in dit topic gekeken, maar daarin stond ook niet iets bruikbaars.
Zoekmachine voor meerdere websites
Er is budget voor, dus het hoeft geen freeware te zijn, maar mag wel antuurlijk
Ik kan niet zien of dat bij de verschillende Google appliances mogelijk is. Wel één site, ook meerdere, maar 100? Er staat geen aantal bij.
Ook Google zelf kan dus maar 1 site tegelijk doorzoeken met site:www.info.nl zoekstring.
Ik heb naar een aantal stukjes software gekeken, maar het gaat vaak ok het indexeren van je eigen sites (dus maar een beperkt aantal).
Ik heb in dit topic gekeken, maar daarin stond ook niet iets bruikbaars.
Zoekmachine voor meerdere websites
Er is budget voor, dus het hoeft geen freeware te zijn, maar mag wel antuurlijk