Toon posts:

Office volume licensing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar resellers van Volume licenses voor Office 2003 en upgrades van office xp naar 2003. iemand enig idee waar ik deze aan moet schaffen. Door M$S doorverwezen naar resellers, maja waar kan ik die vinden.

Alvast bedankt

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 04-07-2006 12:09 . Reden: Kapot toetsenbord? ]

Verwijderd

Topicstarter
Terecht gekomen bij dell, ;), maar iemand nog andere ideeën??

THNX

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 11:44 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

De website van Microsoft zelf staat vol met websites en telefoonnunmers van verkopers? Dit nog afgezien van de zes officiële distributeurs die er worden genoemd: zie de hele Partnes site.

Ook kan je natuurlijk enkele (grotere) bedrijven in de Tnet pricewatch opbellen, of je eigen leveranciers (als dat niet Dell is, maar dat lijkt me niet de meest voor de hand liggende keuze voor softwarelicenties).

Kortom: ga gewoon een rondje bellen en prijzen opvragen.

offtopic:
Ik heb je startpost wat aangepast. Off je denkt serieus zo over Microsoft maar aangezien je geen Linux+OpenOffice gebruikt kan dat niet, of het was een typefout, of het is wat kinderachtig napraten en dat laatste lijkt me niet zo nodig ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)