[ILL CS2 WIN] sommige sneltoetsen werken niet

Pagina: 1
Acties:
  • 633 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 17:25
Ik kom er niet uit. Als ik in het sneltoetsenmenu van Illustrator kijk dan staan de standaard sneltoetsen gewoon normaal ingesteld. Heb het idee dat Windows XP zelf met eigen sneltoetsen dwars zit ofzo?

Bijvoorbeeld bring to front of send to back (sneltoets CTRL + SHIFT + ] of CTRL + SHIFT + [) werken niet. Alle sneltoetsen om te kopieren enzo werken wel net als alle sneltoetsen van mn tools. Heel irritant nu ik met een project bezig ben. Het is ook niet iets wat ik op google kan vinden. Met mn mac heb ik er geen last van. (is een MacBook pro dus werkt wat minder relaxed)

Heeft niemand dit probleem (opgelost gekregen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legale versie ?

Ik weet dat er een illegale photoshop CS1 in de omloop was, waarbij zich hetzelfde probleem voordeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

wat jij zegt koen, dat gold voor alle shortkeys. niet een paar. Dus ik vermoed dat dit wel iets anders is.

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...staat je toetsenbord ingesteld op een andere taal?
In de old days was dat met Quark nog wel eens een hel.
(lang leve Indesign!)

offtopic:
Quark was uberhaupt een hel

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 17:25
Hmm :X Als ik m op VS toetsenbord indeling zet doet alleen bring to front het en bring forward het, maar meer naar achteren willen ze niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-10 16:16
Ik heb thuis inderdaad ook hetzelfde probleem. Ook nog geen oplossing voor gevonden, helaas. Ik weet wel dat herinstallatie helpt. Eerst dacht ik dat er mogelijk andere programma's in de weg konden zitten (screencapture oid), maar doordat herinstallatie dit hersteld lijkt me dit toch niet...
Overigens met vorige versie van Illu ook last van gehad...
Probeer deze oplossing eens: http://www.adobeforums.com/cgi-bin/webx/.3bc0980e/0

[ Voor 23% gewijzigd door Savantas op 05-07-2006 10:55 ]

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pagina: 1