Toon posts:

Vestax CDX 05

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ben net begonnen met draaien en ben direct verslaafd. Moet dus zo snel mogelijk een set hebben.
Mijn leraar (?!?) raadt Vestax aan, maar kan er bijzonder weinig gebruikerservaringen op het net over vinden. Iemand?
Daarnaast ben ik benieuwd wat het voor merk is. Waar Pioneer / Denon in de topklasse zitten en Numark/Stanton een beetje onderin vraag ik me af waar VEstax zich bevindt.
Overigens ben ik van plan om dus twee CDX05 te kopen met een mixer de PVC 275.
OKay?
Bij voorbaat dank !

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-10-2025

Technicality

Vliegt rechtsom...

Hoi, en welkom op GoT

Deze vraag had je beter even kunnen stellen in How to Become a DJ... Deel XIV , daar zitten toch de knakkers met het meeste verstand hiervan. Ik weet niet heel veel van CDspelers af, maar kan je wel aanraden je niet blind te staren op één merk.
Voor die prijzen (http://www.new-line.nl/, prima webshop voor dit soort apparaten) kun je gemakkelijk ook andere dingen krijgen. Weet je wel zeker dat je als beginner gelijk aan dit soort dure apparaten wilt?

Verwijderd

Topicstarter
Thanx, die had ik nog niet gezien!
Ga er direct eens kijken daar eens wat posten!
Heb New-line al gemailed. Vind ze nog wat aan de dure kant. Kan de Spelers voor 100 Euro minder krijgen.

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Vestax CDX05 is niet een speler waar iik voor zou kiezen, vreemde bug in de scratch wat volgens Vestax geen bug is maar een feature etc etc.

Om heel eerlijk te zijn.... voor het geld wat je er voor neer moet leggen is er genoeg spul te krijgen wat beter functioneerd. Mixer is wel goed, echter geld ook daarvoor dat er wat beters te krijgen is voor hetzelfde bedrag. Zag dat je new-line al gemaild had, verstandig aangezien je daar tenminste een betrouwbaar antwoord krijgt.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl