Toon posts:

Windows 2003 SBS pop3 connector kopie achterlaten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

ik heb een windows 2003 sbs draaien met een pop3 connector en deze moet een kopie achterlaten op de server van de provider.

hoe kan ik dit aanpassen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 09:21:
Goedendag,

ik heb een windows 2003 sbs draaien met een pop3 connector en deze moet een kopie achterlaten op de server van de provider.

hoe kan ik dit aanpassen?

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:46

lier

MikroTik nerd

offtopic:
Kicken binnen 12 minuten is niet echt netjes...

Wat heb je geprobeerd ?
Wat lukt niet ?

Edit:
Wat ik inmiddels heb terug kunnen vinden (beetje Googlen) is dat het niet mogelijk is met de ingebouwde pop3 connector. Misschien kan je eens kijken naar 3rd party oplossingen ?

[ Voor 46% gewijzigd door lier op 04-07-2006 09:49 ]

Eerst het probleem, dan de oplossing

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Welkom op GoT :Y)

Zoals je bij het aanmelden hebt gelezen is het inderdaad de bedoeling om zelf enig initiatief te tonen voordat een vraag wordt gesteld.

En inderdaad is binnen het kwartier je vraag gaan herhalen een beetje overdreven ongeduldig, n'est-ce-pas? ;)
Een topic 'kicken' als er geen reacties komen is pas na 24 uur de bedoeling. Dan worden anderen niet extra benadeeld. Zie ook Algemene gedragsregels (Netiquette)

[google="pop3 connector" leave mail on server] geeft trouwens als eerste hit meteen een alternatief dat het wel zou moeten kunnen (mapilab.com).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)