Blorgg schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 01:52:
Nee dat kan niet. Games hebben geen ingebouwde client die via proxy servers verbinding kunnen maken met gameservers. En dat is in de meeste gevallen ook niet wenselijk omdat proxy servers een aanzienlijke vertraging opleveren wat je ping tijden niet ten goede komt.
Los van het pingtijden probleem (kunnen we het voortaan gewoon latency noemen? pingtijden klinkt zo hobby-bob) zie ik niet in waarom ik game-verkeer niet zou kunnen proxy-en als ik dat zou willen.
Blorgg schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 01:52:
Wat eventueel wel zou kunnen is dat je bv via VPN een verbinding naar een andere server legt vanwaar de verbinding verder loopt. Of gewoon een VPN naar de gameserver toe. Andere mogelijkheid is dat je bv een linux servertje hebt die verkeer voor bepaalde poorten naar een bepaald IP adres gaat forwarden en de antwoorden netjes naar jou terug routeerd.
Je omschrijft hier NAT, dat is iets anders dan proxy of "anoniem" verkeer. VPN is encrypted ja, maar wederom niet "anoniem" en sterker: point-to-point. Mocht je door eventuele NAT heen gaan dan zie je die dankzij VPN niet eens in de tunnel en heb je dus een 1 op 1 verbinding...
Duh

Check de tor site dan:
...en dat had je niet zelf bedacht?

Ik heb me er nog geen 5 minuten in verdiept (check vorige post) en (los van het feit dat ik bij voorbaat al wist dat je bij een proxy een hogere latency hebt) dan nog had ik dat zo gezien.
Het is doorgaans wel aan te raden om op z'n minst even te kijken waar je mee bezig bent alvorens "setup -> next -> next -> next -> finish" te klikken en maar hopen dat 't werkt
[
Voor 58% gewijzigd door
RobIII op 04-07-2006 02:04
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij