Probleem
Samsung p171 blijft hele tijd switchen tussen a en b (analoog en digitaal signaal)
Lijkt er op of de Monitor in stand-by modes blijft hangen.
Probleem bouwde zich op, begon 3 a 4 maanden geleden dat monitor heel lang in stand-by modes bleef hangen, maar na tijdje Mouse heen en weer te bewegen deed de monitor het uiteindelijk weer. Op gegeven moment kwam de monitor niet meer uit stand-by modes, en ook niet als ik monitor uitschakel en dan weer aan.
Informatie
Samsung porche 171P 3.5 jaar oud
Wat heb ik al geprobeerd:
Andere monitoren werken wel correct op videokaart.
Zowel analoog als digitaal signaal hetzelfde probleem.
Gezocht op GOT en google, kwam allemaal problemen tegen met stand-by maar niet hetzelfde zoals ik met deze monitor heb.
Pc start nu gewoon op alleen monitor blijft zoeken naar signaal A>B A>B etc, switch die hele tijd.
foutje
titel moet dus zijn [probleem] Samsung Porsche 171P Stand-by
Samsung p171 blijft hele tijd switchen tussen a en b (analoog en digitaal signaal)
Lijkt er op of de Monitor in stand-by modes blijft hangen.
Probleem bouwde zich op, begon 3 a 4 maanden geleden dat monitor heel lang in stand-by modes bleef hangen, maar na tijdje Mouse heen en weer te bewegen deed de monitor het uiteindelijk weer. Op gegeven moment kwam de monitor niet meer uit stand-by modes, en ook niet als ik monitor uitschakel en dan weer aan.
Informatie
Samsung porche 171P 3.5 jaar oud
Wat heb ik al geprobeerd:
Andere monitoren werken wel correct op videokaart.
Zowel analoog als digitaal signaal hetzelfde probleem.
Gezocht op GOT en google, kwam allemaal problemen tegen met stand-by maar niet hetzelfde zoals ik met deze monitor heb.
Pc start nu gewoon op alleen monitor blijft zoeken naar signaal A>B A>B etc, switch die hele tijd.
foutje
titel moet dus zijn [probleem] Samsung Porsche 171P Stand-by
[ Voor 5% gewijzigd door NightForce op 04-07-2006 01:33 ]