Audigy 2 ZS Bulk geeft 'ruimtelijk' geluid na update

Pagina: 1
Acties:

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik heb een hele tijd al de kaart ingebruik met de basis drivers die erbij kwamen.
Nou heb ik met Titan Quest wel eens dat het geluid wegvalt, en dat was ik vrij snel beu.
Dus ik denk, updaten die hap, nieuwste zooi derop, en klaar.
Al mijn geluid is nu ruimtelijker en dus met minder bas ook erin, heel wazig en afstandelijk geluid dat ik enorm bagger vindt.
Ik heb al geprobeerd om alle drivers en software deraf te gooien en opnieuw te installen, maar het blijft maar gebeuren, misschien mogelijk dat er iets niet goed verwijdert wordt of zo ?
De originele programma's zijn pleite, die werden eraf gegooid door de update.
Iemand enig idee wat te doen ?
Zo valt er echt niet fatsoenlijk te gamen met dit baggergeluid, en ik heb geen zin in een full reinstall van mijn systeem met dikke kans dat het terug komt of zo.

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:23

Rayzman

+31 Rayzman

Check je speaker settings, want die springen nog wel eens terug naar een verkeerde setting na een reboot. Bij mij staan ze elke keer op 4.1 terwijl ik een headset heb ingesteld.

specs pc

• gabiballetje
Rayzman schreef op maandag 03 juli 2006 @ 22:47:
Check je speaker settings, want die springen nog wel eens terug naar een verkeerde setting na een reboot. Bij mij staan ze elke keer op 4.1 terwijl ik een headset heb ingesteld.
Nope, niet het probleem.
De originele CD had meer stuff, meer instellingen en extra software, maar ja, die is na een flinke cleanup dus niet meer te bespeuren.
Overal kom ik bij: Install met de cd, en dan upgraden, ja, lekker, als die cd poef is. Ook stom dat ze niet gewoon een install op de site gooien, ben je van het hele gezeur.
Iemand een idee hoe dit te fixen ?
Of heeft iemand een SB Audigy 2 ZS Bulk install cd die die ff kan rippen en oversturen ? Dan ben ik ook klaar namelijk.

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
gabiballetje schreef op maandag 03 juli 2006 @ 22:57:
[...]

Nope, niet het probleem.
De originele CD had meer stuff, meer instellingen en extra software, maar ja, die is na een flinke cleanup dus niet meer te bespeuren.
Overal kom ik bij: Install met de cd, en dan upgraden, ja, lekker, als die cd poef is. Ook stom dat ze niet gewoon een install op de site gooien, ben je van het hele gezeur.
Iemand een idee hoe dit te fixen ?
Of heeft iemand een SB Audigy 2 ZS Bulk install cd die die ff kan rippen en oversturen ? Dan ben ik ook klaar namelijk.
M.b.v. een beetje Googlen kun je de ISO van die CD rom gewoon downloaden, je kunt ze ook wel vinden bij eMule en sommige torrentsites (maar ik weet niet of dit wel legaal is...)

• gabiballetje
VariX schreef op maandag 03 juli 2006 @ 23:03:
[...]

M.b.v. een beetje Googlen kun je de ISO van die CD rom gewoon downloaden, je kunt ze ook wel vinden bij eMule en sommige torrentsites (maar ik weet niet of dit wel legaal is...)
Ach ik heb het product eerlijk gekocht dus waarom is het voor mij niet legaal ...

Edit: Gevonden na een tijdje zoeken, downloading...
Hopelijk gaat dit het oplossen.
Thanks dude !

[ Voor 13% gewijzigd door gabiballetje op 03-07-2006 23:16 ]