Ik heb sinds vandaag een oude compaq proliant server draaien met 3* 9.1 GB SCSI, via hotplug in een RAID 0 opstelling zitten, en daar naast een bootdisk van 4 GB waar win2k3 SE op staat. Nu heb ik een probleem. De raidarray is verdeeld in een partitie van 2 GB en de rest is niet gepartitioneerd.
mijn probleem is het volgende: mijn bios is naar de knoppen (iig de software die me daar toegang tot geeft (dat staat bij compaq gewoon op de HD blijkbaar
)) dus ik kan op geen enkele manier mijn bootsequence aanpassen. Weten jullie hoe ik mij raidarray verder kan partitioneren?
(sorry als dit een stomme vraag is, maar ik heb geen ervaring met scsi, partitionereen en proliant comuters, dis ik ben een beetje clueless...)
mijn probleem is het volgende: mijn bios is naar de knoppen (iig de software die me daar toegang tot geeft (dat staat bij compaq gewoon op de HD blijkbaar
(sorry als dit een stomme vraag is, maar ik heb geen ervaring met scsi, partitionereen en proliant comuters, dis ik ben een beetje clueless...)