Toon posts:

Zoek artiest van cartoon 'milk'-meisje

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al een poosje op zoek naar de naam van een tekenend artiest/kunstenaar/illustrator.

Helaas zit het alleen nog vaag in mijn geheugen en hoop hier dan door de opgesomde herinneringen anderen te vinden die wel de naam kunnen geven. Normale zoekacties leveren door de zoekwoorden eigenlijk alleen troep op. Veel nudity en aanverwante zaken die ik (in dit geval :) ) niet zoek.

Alles wat hieronder staat kan best wel anders zijn, het is echt alleen uit vage herinneringen van ca. 4 tot 6 jaar geleden:
- Ik heb eerder werk van deze Nederlandse tekenaar gezien in een gallery op het internet.
- Het gaat om behoorlijk gekleurde tekeningen met vette zwarte lijnen zoals powerpuffgirls en dexter (van de gezochte weet ik niet of die ook animaties gedaan heeft).
- Het probleem met zoekmachines is dat het gaat om tekeningen van een meisje/vrouw met enorm grote borsten en haar naam is ook nog iets met 'milk' of 'melk'. (En dan krijg je bijzondere zoekresultaten).
- Heel vaag meen ik me nog te herinneren dat de afbeeldingen die ik gezien heb uit een stripmagazine kwamen, maar het kan ook best in een gewone krant geweest zijn. Ook meen ik dat het licht anime achtig getekend is. (Anime en Cartoon leveren ook samen met de andere woorden alleen hele andere google-lijstjes op)

Ik hoop dat iemand ondanks de vage info ('t is net een quiz) toch meer weet te melden.

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Waar ging deze cartoon/strip over. (spotprent :? )

Verwijderd

Topicstarter
niels88 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 21:19:
Waar ging deze cartoon/strip over. (spotprent :? )
Tja, ik weet niet of het echt een strip of verhaaltje was. Volgens mij waren het slechts enkele losse afbeeldingen die per stuk bedoeld waren. Dus meer een spotprent, maar dat woord klinkt te veel op een kranten-cartoon, en zo herinner ik het me niet.

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-08-2025
Denk het haast niet maar je bedoelt toch niet toevallig kleine Robbe?

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-01 22:03
Mijn eerste poging: tigra van erik kriek
(dat vrouwtje met dat tijgerpak)
Zal wel niet de juiste zijn maar ...toch maar even proberen

Verwijderd

Topicstarter
ZipoBibrok5-108 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 00:15:
Denk het haast niet maar je bedoelt toch niet toevallig kleine Robbe?
Emcee schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 00:25:
Mijn eerste poging: tigra van erik kriek
(dat vrouwtje met dat tijgerpak)
Zal wel niet de juiste zijn maar ...toch maar even proberen
Helaas, beide zijn het niet. Beide zijn in hun eigen soort rondborstig, maar degene die ik bedoel had meer onnatuurlijk overgeproportioneerde vormen (maar wel mooi getekend, geen 'ransige' afbeeldingen of zo).

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 00:00
Bedoel je deze ?? :P

.edit.. o nee, is niet echt dikke zwarte lijnen als in comics. >:)

[ Voor 26% gewijzigd door HawVer op 04-07-2006 10:07 ]

http://hawvie.deviantart.com/

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-01 18:46

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

http://www.devstyle.net/ is de enige die nederlands is en een beetje aan jouw omschrijving voldoet afaik :/

Stoer; Marduq

Verwijderd

het zou natuurlijk ook Luuk Bode kunnen zijn. (Luukbode.com).Deze artiest heeft ook graphics gemaakt voor het decor van een show van Arie en Sylvester. Hij voldoet in ieder geval aan de dikke lijnen die je noemt.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 16:19:
het zou natuurlijk ook Luuk Bode kunnen zijn. (Luukbode.com).Deze artiest heeft ook graphics gemaakt voor het decor van een show van Arie en Sylvester. Hij voldoet in ieder geval aan de dikke lijnen die je noemt.
Deze komt in ieder geval wat betreft de stijl wel in de buurt. En ik heb de site ook maar ge-bookmark-t, want het ziet er goed uit wat die doet (er staat zelfs een dame met ronde borsten tussen de illustraties, maar die lijkt dus weer helemaal niet op mijn herinneringen.)
Pagina: 1