Wat is hier mis mee???

Pagina: 1
Acties:

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06 08:48

BEVEL

s9.BeVeL

Topicstarter
Ok..
kijk.. Ik heb dus onderstaande specs...
Pas een nieuwe HD gehaald (maxtor 30 gig 7200)
Alleen als ik 3 HD's in mijn systeem prop, lopen mijn 3d spellen na 10 min al vast (beeld freez, en reset dan maan :( )

Maargoed.. heb net een hd eruit geplugd want en nu loopt alles weer perfect!!!

OK.. nu mijn vraag dus... want ik heb niet zomaar 400 piek aan een hd besteed en ik wil em ook gebruiken...
Waar Ligt nu mijn probleem... bij de Hd zelf (denk ik niet want ik heb ook een andere HD eruit lopen pluggen)
Of bij mijn Vid-kaart??

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

Topicstarter
Oohja.. ik denk niet dat t aan mijn voeding ligt... Ik heb een 300 Watt Amd certified voedingsdoos (van Fortron meen ik)

Dus moet wel genoeg zijn denk ik zo bij mezelf.. maar ik kan er natuurlijk ook naast zitten...

Ik heb al mijn Hd's wel op een Abit Hot Rod ATA100 aangesloten.. zou die de oorzaak kunnen zijn???

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

Topicstarter
niemand???????

Verwijderd

Heb precies dezelfde Hd ,het kan aan de verschillende toerentallen liggen maar dat lijkt we wel onwaarschijnlijk,Sorry verkeerd gelezen

Verwijderd

Videokaart trekt veel stroom. 3Hd's ook, koop een 300 Watt voeding, is probleem opgelost

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Op zaterdag 27 januari 2001 19:48 schreef olav het volgende:
Videokaart trekt veel stroom. 3Hd's ook, koop een 300 Watt voeding, is probleem opgelost
LEZEN idioot

Verwijderd

Ik denk toch dat je de oorzaak bij die hotrod moet zoeken...sluit ze eens aan op je mobo...doen ze het dan nog ... wissel de combinatie's is... dus het andere hd'tje bij die andere of omruilen slave/master...
of anders toch je voeding...

Nieuwste drivers gebruiken...firmwares...
enzo

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

Topicstarter
Ok.. tis gelukt.. ik heb al mijn hd's gewoon op het moederbord.. en alleen 1 cdrom op de hot rod....

nu doet ie t weer perfect.. alleen vraag ik me dus nu af waarom dit problemen geeft met mijn 3d spellen..

ik snap t verband niet met die hot rod en mijn v7100..

Verwijderd

Ik denk dat je het probleem een beetje moet zoeken in de combinatie Hotrod+Maxtor HD. Die Hotrod heeft veel problemen met bepaalde Maxtor HD's. Ik zou zeggen, sluit je andere 2 hd's aan op de Hotrod, en de Maxtor op je mobo.

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

Topicstarter
thx.. dan weet ik waarschijnlijk genoeg.. tis wel jammer dat ze niet allemaal samen op die hot rod kunnen.. maarja..
Nu werkt ie ook prima..

Ik klaag al niet meer :D
Pagina: 1