Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met het testen van MOM. Het pakket ziet er super mooi uit en werkt vrij eenvoudig. alleen ik kom niet achter 1 ding. Hoeveel kost het pakket. In ons geval moet het pakket 100 servers kunnen monitoren maar ik kan nergens info vinden over de prijs en wat ik precies nodig heb.
Weet iemand meer van de prijssystemen van MOM?
Op de website van microsoft vindt ik prijzen van rond de 7000 dollar voor 10 servers. Maar is dat wel wat ik nodig heb? Het is de bedoeling dat er 1 MOM server komt te draaien en bij 100 andere servers (bijna alle 2003 sbs op diverse locaties) een aantal simpele dingen in de gaten houd. Wanneer ik het dan dus even zo snel uitreken kom ik op 70.000 euro + hardware kosten. Me baas ziet me aankomen
Weet iemand meer van de prijssystemen van MOM?
Op de website van microsoft vindt ik prijzen van rond de 7000 dollar voor 10 servers. Maar is dat wel wat ik nodig heb? Het is de bedoeling dat er 1 MOM server komt te draaien en bij 100 andere servers (bijna alle 2003 sbs op diverse locaties) een aantal simpele dingen in de gaten houd. Wanneer ik het dan dus even zo snel uitreken kom ik op 70.000 euro + hardware kosten. Me baas ziet me aankomen