Toon posts:

Hangen onder een spelletje

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb een probleem tijdens een spelletje blijft hij vaak hangen en krijg ik een BOD waar staat dat hij een geheugen dump gaat doen. soms krijg ik de BOD snel maar soms duurt dat heeeel lang maar soms ook niet. Die spontane hangers komen me zo me strot uit. Hoe word zoiets veroorzaakt? belangrijker nog. Hoe ga ik dit tegen? Mijn specs:

Amd 3800 + x2
Gigabyte GA-K8N51GMF-9 Socket 939 AMD
Sprakle 7600GT
512 MB Kingston DDR400 PC3200

Thnx

Verwijderd

Welke voeding heb je?
qua merk en vermogen enz.

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
zet de affinitijt van je spelletje eens op 1 core en over welk speletje gaat het hier?
ctrl+alt+del>processen>spelletje rechts klik>onderste affinitijt ofzo:P en dan alleen 1 of 0 aangevinkt houden

Verwijderd

Topicstarter
Zalman 460watt ik dacht zelf dat het daar ook aan lag dus heb ik dees gekocht ik had daarvoor een EDNET voeding (tsja)
Het raare is dat het eerst heel veel gebeurde maar naarmate werd het steeds minder. Nou doet hij het af en toe nog maar het blijft vervelend natuurlijk. Ik ga hem is proberen om 1 core. Maar als ik bijvoorbeeld een filmpje omzet heb ik hier geen last van.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 19:39 ]

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:51

DataGhost

iPL dev

volgens mij raakt je computer oververhit, helemaal met dit weer. Je topicstart is wel erg mager, kunnen we niks mee. Je zou even de relevante FAQs door kunnen nemen, had je eigenlijk moeten doen voordat je dit topic startte. Deze bijvoorbeeld: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

[ Voor 15% gewijzigd door DataGhost op 03-07-2006 19:39 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Het is wel handig even te vermelden wat de melding van je BSOD is, daar kunnen we meer mee dan met je tech specs (gezien het feit dat we dan (kunnen) weten wat de BSOD veroorzaakt).

Heb je de laatste versies van alle drivers? Windows bijgewerkt met alle updates? En niet geheel onbelangrijk: Is het een legaal of gecracked/gedownload/gekopieeëerd?

En die BSOD's; krijg je die alleen tijdens dat spel of met andere ook? Welk spel gaat het over?

Anyhow; way too little info in je startpost om iets mee te kunnen.

[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 03-07-2006 19:39 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
En niet geheel onbelangrijk, welk spel? Battlefield 2 is bijvoorbeeld berucht om zn crashes to destop en bod's (thnx to patch 1.3)

[ Voor 18% gewijzigd door Lostcuban op 03-07-2006 19:40 ]

My Specs | My BF2 Stats

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry ik doe me best. Ik gebruik XP volledig geinstalleerd met updates AMD driver voor me X2. Die BSOD komen meestal voor in Evolution GT maar ook in GTA SA. en een helemaal geen 100% legale winXP maar deze gebruik ik al een tijdje

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 19:42 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je hebt het PMG Beleid kennelijk niet doorgenomen. Begin daar eens mee, dan zien we wel weer verder :) Zie ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) voor een uitleg over de werking van GoT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.