Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• roeni1
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-11 21:10
Na een middag lekker gekayakt te hebben in de ardennen kwam ik erachter dat ik niet mn telefoon in de waterdichte ton had gedaan maar nog steeds in de plastic tas zat....

Toen ik mn telefoon eruit haalde stroomde het water uit de telefoon..... NIET FIJN.....

Maar goed thuis de telefoon helemaal uitelkaar gehaald en goed laten drogen. Wat doet ie nu nog?
De telefoon gaat heel even aan, het beeldscherm wordt even wit en gaat daarna weer uit... Dat was het. De rs-mmc kaart is nog volledig intact in mn kaart lezer.

Vraag: is het mogelijk om de telefoon nog te maken? door bv het kleine batterijtje te vervangen wat boven de cameralens zit?

Als die niet meer te redden is, is het dan nog mogelijk om mn agenda nog te bekijken op 1 of andere manier? mn sms'jes heb ik gevonden maar die waren niet belangrijk....

Ben benieuwd!!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-11 22:13
misschien een datakabel proberen?

Ik heb ook 2x een natte telefoon meegemaakt, en keer bij mijn pa op de bouwplaats (mobieltje was in een liftput gevallen met 3 meter water) en 1x in de wasmachine. Bij punt 1. deed hij het niet meer, zelfde euvel als bij jou en bij punt 2 deed hij het nog goed op de camera en de luidspreker na.

• Emerge
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-11 08:12

Emerge

Bifidus schmifidus

Werk zelf in een telefoonwinkel waar we bijna iedere dag wel een klant krijgen met een verzopen toestel. Soms doet ie het weer zodra je 'm gelijk hebt laten drogen en 't toestel niet aanstond ten tijde van het verzuipen. Meestal heb je na een maand dan alsnog pech omdat de boel intern begint te oxideren en je 't ding alsnog kunt weggooien.

Het redden van je agendapunten en je contacten kan waarschijnlijk alleen maar door de telefoon aan een datakabel te hangen (of via bluetooth als dat nog werkt) en met Nokia PC Suite een sychronize uit te voeren zodat je alle gegevens in bijvoorbeeld MS Outlook hebt staan. Succes!

[ Voor 6% gewijzigd door Emerge op 03-07-2006 19:13 ]

Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?

• roeni1
MN telefoon kan nauwelijks meer aan... dus via een datakabel zal niet gaan werken vrees ik, blijft 2a 3 seconden aan en daarna is ie uit, en aangezien de telefoon met symbian al bijna 30 seconden nodig heeft om op te starten.....

en mn telefoon stond idd aan...

• Xe0n
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-11 09:09

Xe0n

^ Me

Haha grappig dat ik dit lees

Ik ben gister door een stel vrienden in de zee gegooid. Ze waren alleen ff vergeten dat ik me telefoon nog in me zak had. Die is dus nu ook kapot. Als ik hem aan zet gaat het licht aan, komt een keiharderuis uit de speaker en hij blijft constant vibreren. Aan gaan doet die verder niet. Ik ga nog ff bij een nokia service point kijken, maar ik geef mezelf een slechte kans. Ik raad jou aan om ook hetzelfde te doen. Ze kunnen daar zowat alles vernieuwen en maken.

...

• roeni1
oke thx!!

[ Voor 12% gewijzigd door roeni1 op 03-07-2006 22:05 ]

• mcb1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11 13:15
gedeminiraliseerd water wil wel eens helpen, haal het toestel uit elkaar en mik het erin. (spoelen dus!)

Meerdere mensen die ik ken hebben het wel eens geprobeerd en soms werkt het, wel je telefoon goed laten drogen.

mcb1

Pagina: 1