Ik ben net begonnen met FreeBSD te installeren op een Netra T1 SUN, dat gaat in princiepe wel aardig met Tera Term, maar als ik begin zegt hij "Unable to transfer the base distribution from acd0". Ik moet deze cancelen en dan installeerd hij gewoon alles behalve de Base package. Na de installatie beetje lullig dus, je kan zowat niks doen. Ik heb de originele ISO's gedownload van de freebsd site, MD5 checksum klopt, cd's op verschillende manieren gebrand, en andere ISO's geprobeerd, maar niks heeft succes... Wat moet hier hiermee aan?
Nog niet want ik krijg de netwerk adapter niet echt aan de praat, hij geeft de twee LAN poorten aan als unknown device, dus daar wilde ik rustig naar kijken zodra alles erop stond. Het gaat trouwens om de Sparc64 versie.
Verwijderd
Tja, dan wordt een FTP-install moeilijk. Ik kan je hier helaas niet mee verder helpen.Megamind schreef op maandag 03 juli 2006 @ 18:54:
Nog niet want ik krijg de netwerk adapter niet echt aan de praat, hij geeft de twee LAN poorten aan als unknown device, dus daar wilde ik rustig naar kijken zodra alles erop stond. Het gaat trouwens om de Sparc64 versie.
Heb je een andere CD-ROM speler om te proberen?
Ook geprobeer maakt niks uit, ik ga wel wat rommelen met die instellingen kijken of ik dat aan de praat krijg...
Dit had ik toevallig gisteren op een Ultra10 waar al 6.1-PRERELEASE op stond (die zo verkloot was dat een reinstall m'n enige hoop was). Bij het over de huidige install heenzetten kreeg ik ook die errors, maar bij het volledig wissen van alles wat er al stond ging het wel goed.
Misschien kun je nog eens proberen een nieuwe install te doen, waarbij je de gemaakte partitions ook newfs'd?
Misschien kun je nog eens proberen een nieuwe install te doen, waarbij je de gemaakte partitions ook newfs'd?
trap er tijdelijk effe een simpel netwerkkaartje in.
3com gevalletje ofzo, of een realtech..
Dan kan je een FTP installatie doen en na installatie trek je gewoon die kaart er weer uit en kan ie weer terug waar ie vandaan kwam
3com gevalletje ofzo, of een realtech..
Dan kan je een FTP installatie doen en na installatie trek je gewoon die kaart er weer uit en kan ie weer terug waar ie vandaan kwam
Pagina: 1