Toon posts:

Onderzoek naar effectiviteit van Advergames

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben eindelijk zo ver dat mijn questionnaire voor mijn eindscriptie online kan. _/-\o_
Ik doe onderzoek naar al die online spelletjes die we dagelijks in onze mailbox vinden.
Speel ajb even het spelletje en vul dan de vraagjes in (max. 5 minuten).
Dan kun je 25 euro winnen, met vier winnaars op een beoogd aantal respondenten van 150 heb je een hele flinke kans!
Alvast bedankt!!
http://www11.fdewb.unimaa...cd-b336-5595-22bc274d067b

Oh en laat hier even weten wat jullie er van vonden! Sorry dat het in het Engels is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Ok, filled it in :)
Vond het onderzoek niet echt helemaal objectief aangezien er maar 1 game bekeken wordt en niet meerdere, een goed voorbeeld is de calucci "game" op centraalbeheer.nl, dat zou ook een goede voor het onderzoek kunnen zijn en het geeft toch wat meer een objectieve mening aangezien ik de game die ik gespeeld heb niet echt super vond maar die van centraal beheer wel leuk. (online add supported games kunnen best goed zijn, zeker weten, alleen dat komt niet echt tot zijn recht uit mijn antwoorden op jouw enquete), verder vond ik de vragen nogal dubbel op, ze leken veel op elkaar (vind je de adds irritant? / vind je de ads storend?, zoeits).

Ik wens je veel succes met het afstuderen en ik hoop dat er nog veel mensen zullen zijn die je enquete invullen voor een zo goed mogelijk resultaat.

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet is hier geen toestemming voor gevraagd. Dit is wel de bedoeling, omdat we een aantal voorwaardes stellen aan het kunnen gebruiken van GoT voor je enquete.

Dit topic is gesloten.