Toon posts:

2e netwerkaart erbij lukt niet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een 2e netwerkkaart in Win98 erbij wil zetten dan zie ik hem wel in systeembeheer en niet in netwerkomgevingseigenschappen. En hij werkt dus ook niet en Sygate 4 ziet hem ook al niet!
|:(

Oh ja, sorry voor de rottige formulering van mijn zinnen ;)

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Wellicht hoort er nog een drivertje bij. Of doet de tweede kaart het wel 100% als je hem als enige kaart installeert?

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:53
Af en toe helpt het als je hem even uit de computer haalt. Reboot. In de computer zet en weer laat detecteren.
Ander pci-slot wil ook wel eens helpen.

Heb hier ook een flink gezeik gehad om 3 netwerkkaarten aan de gang te krijgen :)

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

inderdaad misschien van pci slot wisselen of gewoon alle niet gebruikte compoorten en printerpoorten uitschakelen via je bios.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• Exterazzo
  • Laatst online: 03:02

Exterazzo

Qeasy

Ik heb onze chrusie al geholpen :) Ut werkt nu half!

Audentia

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

half as in: de tweede netwerkkaart werkt niet ? :P

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Kan de oplossing ook even vermeld worden? Ter lering ende vermaeck van/voor degenen die eenzelfde probleem hebben en in de verre toekomst de 'search' gebruiken?

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Exterazzo
  • Laatst online: 03:02

Exterazzo

Qeasy

Op zaterdag 27 januari 2001 15:44 schreef Hyp Hyper het volgende:
Kan de oplossing ook even vermeld worden? Ter lering ende vermaeck van/voor degenen die eenzelfde probleem hebben en in de verre toekomst de 'search' gebruiken?
Die Winbond stond gewoon bij de hardware. Maar NIET bij netwerkeigenschappen. Maar als bij Eigenschappen van de NIC klikte bij hardware en je ging dan naar de Driver Details stonden daar gewoon helemaal geen drivers. Toen ff drivers updaten gedaan met de gedownloade drivers en toen deed ie het wel. Maar de helft die het niet doet >> daarvoor zie andere topic

Audentia

Pagina: 1