Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Plaatser van Adertentie zoeken

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Zommes
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-04 16:46
Mensen,

Ik heb laatst gereageerd op een advertentie en ben toen met de adverteerder een prijs overeengekomen, ik heb netjes gelijk betaald via de bank en mijn adresgegevens gegeven.

Ik wist al dat er iets niet in de haak was toen hij zei dat hij het gelijk op zou sturen zonder mijn adres te vragen. Maargoed, ik had stom genoeg al betaald.

Dat is nu ongeveer 1,5 week geleden en hij heeft het nog niet opgestuurd. Zijn reden is dat zijn nieuwe video-kaart stuk was gegaan en dat hij die oude (waarvoor ik betaald heb) even weer in gebruik nam. Belachelijk natuurlijk.

Nou wil ik even wat feedback geven over de gang van zaken, omdat ik dit anderen niet gun natuurlijk. Alleen de advertentie is verwijderd, hoe weet ik zijn username? Staat ook niet in de mailtjes van no-reply@tweakers.net...

Mvg
-ZomMes

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Misschien dat een mod van tweakers iets voor je kan doen. het best kan je een mailtje naar hun sturen?

• Zommes
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-04 16:46
DaannO schreef op maandag 03 juli 2006 @ 17:32:
Misschien dat een mod van tweakers iets voor je kan doen. het best kan je een mailtje naar hun sturen?
wat is daar een adres van?

Is inderdaad wel een goeie tip, maar in de FAQ stond dat ik op dit forum moest zijn dus vandaar...

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Mailen kan naar buyerzone@het gebruikelijke :)
Bovenstaande kunnen wij ook vrij weinig mee aangezien er totaal geen bruikbare info in staat. Mail ons even en dan kijken we wat we kunnen doen met de gegevens die je nog hebt.

Dit topic is gesloten.