Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Na uit doen niet weer kunnen aandoen..

Pagina: 1
Acties:
  • 16 views sinds 30-01-2008

• hetallerbeste
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-06 22:03
Dit probleem heb ik al eens eerder aangemeld op verschillende forums, maar helaas niemand kan mijn probleem oplossen. Ik heb namelijk regelmatig dat ik na het uitdoen van de QTEK deze niet meer aankrijg. Terwijl het lampje boven op wel flikkert. Na het bellen naar het toestel gaat deze ook niet aan. Ik heb dit bij probleem bij alle ROMS welke ik geprobeerd heb te installeren. Als oplossing heb ik nu dat de QTEK dagelijks gewoonweg aan blijft zonder dat deze zichzelf uitschakeld. Maar hierdoor kan ik minderlang mee met mijn batterijen wat ik liever niet wil natuurlijk.

Is het mogelijk dat dit door de SIM komt?
Ik kan het me bijna niet voorstellen, misschien dat iemand mij kan helpen. Alle functies werken naar behoren. Ik heb verschillende software geinstalleerd maar ook zonder de geinstalleerde software blijf ik het probleem houden. Heeft iemand dit eerder gehad?

Te koop Jabra 620s (Bluetooth Stereo Headset) voor 60 euro. stuur een e-mail wanneer je interesse hebt!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Als je de SIM eruit gooit, en het gebeurt nog steeds, dan ligt het niet aan de SIM he.

En geloof het of niet, maar het kan zijn dat je toestel misschien wel..... een hardwarefout heeft.

Alors.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Ik neem aan dat je dit bericht in een centraal topic had willen plaatsen, het type toestel van welke je gebruik maakt ontbreekt namelijk.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.