[Nieuws] Posts met illegale XP-serial... :/

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 14:57
nieuws: Microsoft ontkent plan om illegale versies XP te deactiveren

Het artikeltje laat de bekende foto van een gekopieërde XP-cd zien, en om illegale content buiten T.net te houden, maar iemand post voor de grap het bekende eerste deel, de 'FCKGW'.
Ik zie hier opzich niets illegaals in, maar enkele wijsneuzen daaronder posten de rest van de code.
Misschien niet compleet, maar met de link die hierboven staat kun je zo de hele code opschrijven.

Zelfs een leek heeft binnen 10 minuten alle combinaties van de stukjes code geprobeerd en heeft zo een serial voor Windows XP.

Graag wat modder erover om het te verbergen, anders komt er nog ns n brief van MS binnen...

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:11
DarthPlastic schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:34:
nieuws: Microsoft ontkent plan om illegale versies XP te deactiveren
Graag wat modder erover om het te verbergen, anders komt er nog ns n brief van MS binnen...
Een serial? :D Dat is de eerste key die geblocked is door MS :D You must be joking :D

[ Voor 43% gewijzigd door MoiZie op 03-07-2006 16:40 . Reden: quote beetje weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Die code werkt i.d.d. al tijden niet meer volgens mij, al is het wel lekker kansloos om hem te posten, maar daar mogen ze in Tweakers.net Moddereter Forum over beslissen :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
MoiZie schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:36:
[...]

Een serial? :D Dat is de eerste key die geblocked is door MS :D You must be joking :D
[serieus]
Als ik XP installeer gebruik ik sinds het begin al een SP0 cd (volgens mij dezelfde als die op de foto) die vanzelf de FCKGW-code erop zet...
Na de installatie maak ik n nieuwe code, keychanger stelt de nieuwe code in, reboot, SP2 etc. erop.

Op zo'n installatie werk ik nu toch al bijna 2 jaar, alles werkt, tot en met de laatste updates.
Soms (bv met WGA) is een crackje nodig, maar voor SP2 en de meeste patches hoeft dit niet.

Dit is dus wel een geblockte serial, maar het wil niet zeggen dat je er niets mee kan, mensen die een standalone-systeem met bv SP0 willen kunnen hier prima mee werken.
Ook is het dus een ideale code als basis voor een andere (mijn cd heeft de code er automatisch bij...)

Daarom raad ik dus écht aan dat hij wordt weggeknipt.
edit: Het FCKGW-gedeelte dus niet, daar gaat de grap om, maar het gaat mij om de posts van _AvA_ waar de rest van de code staat, dat is geen grapje maar illegale content. :/

[ Voor 11% gewijzigd door DarthPlastic op 03-07-2006 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:11
Jij vertelt nu al meer over hoe je een code breekt dan die fckgw code!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gooi de FCKGW maar is in google en klaar, is allemaal geen geheim meer. Er is zelfs een Wiki pagina van :)

http://en.wikipedia.org/wiki/FCKGW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
MoiZie schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:47:
[...]

Jij vertelt nu al meer over hoe je een code breekt dan die fckgw code!!!!
Mwh, eigenlijk niet vind ik, ik blijk dus die Devils0wn-cd toevallig te hebben, met een gemiddelde CD die bijvoorbeeld geen VLK is of die SP1/SP2 er al bij heeft zal dit niet werken.
Die stappen die ik beschreef zijn dus ook alleen maar nuttig bij zo'n CD, en tegenwoordig gebruikt bijna niemand die meer...

Magoed, laten we kijken wat de modjes van het nieuwsbericht vinden, daar ging dit topic over... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben zelf twee weken gebanned van het GoT forum omdat ik de complete fckgw code in mijn signature had gezet...

Was voor de grap en zonder uitleg leek het me niet fout...

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Daarom raad ik dus écht aan dat hij wordt weggeknipt.
Dude, neem het niet zo serieus! :D
Het is al zo warm. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
-Skyhawk- schreef op maandag 03 juli 2006 @ 18:02:
[...]

Dude, neem het niet zo serieus! :D
Het is al zo warm. ;)
Komt door 't weer he ;)
De posts staan al op +3/+4 trouwens, niet te geloven :/
De mods heb ik overigens nog niet gezien in dit topic, die zijn weer bier aan't drinken ofzo :9

[ Voor 3% gewijzigd door DarthPlastic op 03-07-2006 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:01

botoo

💀 too old to die young

DarthPlastic schreef op maandag 03 juli 2006 @ 23:08:
De mods heb ik overigens nog niet gezien in dit topic, die zijn weer bier aan't drinken ofzo :9
Dat bier drinken noemen we intern overleg :P

We hebben besloten dat ook het plaatsen van een deel van een serial niet door de beugel kan, ook niet als het een bekende serial is (voor sommigen) en/of mogelijk niet meer werkbare. De reacties worden ge-edit en de bewuste posters zullen er op gewezen worden.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 14:35

KatirZan

Wandelende orgaanzak

botoo schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 07:59:
[...]

Dat bier drinken noemen we intern overleg :P

We hebben besloten dat ook het plaatsen van een deel van een serial niet door de beugel kan, ook niet als het een bekende serial is (voor sommigen) en/of mogelijk niet meer werkbare. De reacties worden ge-edit en de bewuste posters zullen er op gewezen worden.
Zulk intern overleg hebben wij ook wel vaker :P

Maar even serieus reageren op dit topic :

FCKGW code is inderdaad de meest bekende serie-code voor Windows XP, echter vind ik niet dat hier moderatie van toepassing is aangezien het dus een geblokkeerde code is EN de code niet werkt op de SP2 ;) de meeste mensen hebben er dus helemaal niets aan, alleen de mensen die met een clean install en maximaal SP1 werken, en dat is een verwaarloosbaar getal :)

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:01

botoo

💀 too old to die young

KatirZan schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 08:07:
de meeste mensen hebben er dus helemaal niets aan, alleen de mensen die met een clean install en maximaal SP1 werken, en dat is een verwaarloosbaar getal :)
Ik kan je redenatie prima volgen, dat is dan ook de reden waarom we er eerst overleg over wilden hebben :). Toch blijft het een illegale serial en een 'verwaarloosbaar getal' is een waardebepaling die niet aan ons is om daar over te beslissen dat het ineens niet meer zo illegaal is (overigens is verwaarloosbaar wereldwijd gezien ws best nog en hele hoop).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1