Toon posts:

Keyboard/muis probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een klein probleempje met mijn toetsenbord en muis onder XP. Een paar keer per dag werken ze niet meer goed. Als ik één bestand aanklik met de muis, wordt er een hele lijst geselecteerd. Op het toetsenbord werken sommige knoppen niet of hebben ze een andere functie, de capslock gaat opeens aan, het filterkeys-menu komt tevoorschijn terwijl ik de shift niet intoets enz. Na een paar minuten doet alles het weer normaal.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen??

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:38
Beste shsyndrome, welkom op GoT :w. Bij je registratie heb je enkele regels door moeten lezen waaraan je je op dit forum moet houden. Aangezien jouw topic niet aan deze regels voldoet, zal deze waarschijnlijk op slot gaan. Lees eerst eens Windows Clients - Policy, Windows Clients - FAQ en klik ook bovenin eens op de knop FAQ voordat je verdergaat hier op GoT.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:59:
Ik heb een klein probleempje met mijn toetsenbord en muis onder XP.
Over welk merk en type toetsenbord en muis heb je het?
Is de muis en het toetsenbord bedraad of draadloos?
Heb je speciale software voor je toetsenbord en muis moeten installeren?
Staat er geen shortkeys ingesteld bij sommige toetsen?
Sinds wanneer heb je dit probleem?

Beantwoord deze vragen eerst eens en probeer dan verder een oplossing te zoeken voor je probleem. Meer informatie is voor medeTweakers altijd handig ;)

Verwijderd

Virus-dinges, misschien moet je zelf de regels ook nog eens lezen (tip: Over wannabe mod gedrag). Beetje flauwe reactie.

Wellicht heeft het te maken met plaktoetsen, landeninstellingen (waardoor je keyboard een andere layout krijgt) of iets dergelijks?

Kom je iets tegen dat niet door de beugel kan (op welke manier dan ook), dan is het niet de bedoeling dat je in dat topic de zogenaamde wijsneus gaat uithangen, maar dat je de kwestie meldt. Dit kan via Schop een Modje of door het aanmaken van een topicreport; zie verder deze mededeling.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 18:26 . Reden: even FAQ er bij pakken ]