Toon posts:

[mysql] foutmelding 1045 bij database uploaden

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer een cvs file te uploaden in mijn tabel maar krijg daarbij deze foutmelding

#1045 - Access denied for user: 'vriendenvansos_org@%.lyceu.net' (Using password: YES)

Terwijl ik denk dat ik gewoon ingelogd ben

Ook op mijn frontpage staat

Nieuwe database aanmaken: Documentatie
Geen rechten

Misschien dat dit er iets mee te maken heeft

Wat moet ik hiermee? Ik wil heb mijn database ge-exporteerd naar excel zodat ik m snel kon aanpassen en wil m nu uploaden nadat ik dat excel bestand heb opgeslagen heb als cvs..

BVD! Heb jullie hulp zeker nodig!!
Ik weet al dat er andere topics en ander uitleg is over 1045 maar weet nog niet wat te doen, ik wil gewoon mn database snel aanpassen door het te vervangen...

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:46

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Gan dan gewoon door in je vorige topic: [rml][ phpmyadmin] Export excel > Import CSV?[/rml].
Maar je hebt zo te zien geen rechten om een DB aan te maken. In de export van je DB staat waarschijnlijkt iets als een "CREATE DATABASE Blaat" en vervolgens knalt je script eruit omdat je deze rechten niet hebt. Of je hebt de rechten niet om een CVS te importeren, maar iets me je rechten had ik volgens mij al vermeld in je vorige topic ;)

En heb je http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/load-data-local.html al eens gelezen? Staat nuttige info in :)

[ Voor 28% gewijzigd door Creepy op 03-07-2006 15:55 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.