Ik heb een soort nieuwssysteempje gemaakt waarbij de nieuwsitems opgeslagen worden in een MySQL database. Als je een nieuwbericht toevoegd, dan kun je een titel en een bericht schrijven, daarbij wordt automatisch een ID en een tijd en datum toegvoegd, al deze dingen worden in verschillende regels van een tabel opgeslagen. Het werkte allemaal prima op mijn gratis hosting van Pandela. Maar nu heb ik een Watsnel hostingpakket en nu werkt het allemaal ineens niet meer
Ik wordt er echt een beetje moe van, want alles lijkt prima in orde.
Je kunt wel berichten toevoegen, met alles erop en eraan. Dat gaat allemaal prima, wat betekend dat het niet aan php op zich kan liggen, want het wordt perfect in de database gezet. Maar als je iets wilt verwijderen uit de database, of veranderen, dan beginnen de problemen, want dit gaat gewoon niet. Er komt geen foutmelding of niks, het werkt gewoon niet.
Zou het er mee te maken kunnen hebben dat de MySQL versie van de Watsnel host lager is (3.23.58 ten opzichte van 4.1.18).
Inmiddels wordt ik er een beetje gek van, want ik ben echt al uren naar een oplossing aan het zoeken; zonder resultaat...
Heel erg bedankt alvast voor jullie reacties!
gr. MH
Je kunt wel berichten toevoegen, met alles erop en eraan. Dat gaat allemaal prima, wat betekend dat het niet aan php op zich kan liggen, want het wordt perfect in de database gezet. Maar als je iets wilt verwijderen uit de database, of veranderen, dan beginnen de problemen, want dit gaat gewoon niet. Er komt geen foutmelding of niks, het werkt gewoon niet.
Zou het er mee te maken kunnen hebben dat de MySQL versie van de Watsnel host lager is (3.23.58 ten opzichte van 4.1.18).
Inmiddels wordt ik er een beetje gek van, want ik ben echt al uren naar een oplossing aan het zoeken; zonder resultaat...
Heel erg bedankt alvast voor jullie reacties!
gr. MH
[ Voor 1% gewijzigd door mhproductions op 03-07-2006 15:30 . Reden: schrijffouten ]
Who the fuck is general failure and why the hell is he reading my disk ?!