Acer AL1715, auto config?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:41
Hoi!

ik heb een TFT schermpje, de Acer AL1715 (zie plaatje)

ik heb dit beeldscherm al een tijdje, maar ik stoor me er toch wel aan dat wanneer ik iets op Fullscreen start (bijvoorbeeld als ik een spel start, of als ik even switch tussen een spel en windows) krijg ik een irritant grijs vakje met 'Auto config' erin, waarmee mijn beeldscherm probeert het beeld in het midden van het scherm te zetten. Vaak doet mijn beeld dit echter verkeerd en staat me beeld gewoon scheef dus moet ik even op het knopje 'Auto' van mijn beeldscherm drukken om opnieuw te 'Auto config'en.

Zowel op mijn oude onboard graphics controller als op mijn nieuwe GeForce 7900GT heb ik dit probleem.

Ik zou graag willen weten hoe ik mijn beeld gewoon 'vast' kan zetten zonder dat dit steeds gebeurd... tips anyone??

[ Voor 4% gewijzigd door Avalaxy op 03-07-2006 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
zucht en nog geen reacties :? :Z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:28
Een topic zelf omhoog schoppen doen we pas na 24 uur. Of denk je dat iedereen hier loopt te rennen voor jou? En zulke smilies gebruiken zal alleen maar tegen je werken; niet iedereen is genegen je zo te helpen.

Misschien een inkopper, maar heeft de handleiding nog wat opgeleverd?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
nee dat heeft ie niet ^_^ en sorry voor de smileys maar het duurde gewoon heel erg lang :P niemand zegt wat :\