Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Foutieve - terugkerende - fout in de pw.

Pagina: 1
Acties:

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:03

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
pricewatch: Olympus E-500 DZK Kit (8MP, 14-45mm f/3.5-5.6, 40-150mm f/3.5-5.6)

Elke dag zet expansion zich hier bovenaan. Maar: het is de kit met 1 lens die zij verkopen, en niet de kit met 2 lenzen, waarover de PW vermelding gaat. Ik heb hier nu een aantal keren melding van gemaakt via het Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/edit.gif knopje, maar tot nog toe vind ik hem óf elke dag terug, óf expansion zet hem terug. Doen ze dit voor meer producten??

ping 127.212.23.124

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Ik heb hem verwijdert en we houden het in de gaten. Bedankt voor het melden :)

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Is al weer terug hoor.. :)

Beetje weird, waarom zou je dat steeds terugplaatsen (handmatig, denk ik dan toch??) terwijl je het niet eens in op je prijslijst hebt staan?

ping 127.212.23.124

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-11 19:14
Idem dito voor pricewatch: BenQ DW1655 16x (Dual-layer, LightScribe, Zwart, Retail)

Computerfarm staat iedere keer bovenaan (ook na veelvuldig melden) terwijl ze betreffend product voor een hogere prijs aanbieden op hun website.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Expansion is een van de shops die via de vendorcode automatisch gekoppeld zijn aan de Pricewatch. Daardoor wordt hun prijs om de 12 uur automatisch bijgewerkt en komt de foutieve prijs terug. Helaas heeft Expansion een foutieve koppeling geplaatst.
We zullen contact met expansion opnemen zodat zij de foutive koppeling verwijderen.

• Longbeard

Longbeard

Schweino schreef op maandag 03 juli 2006 @ 23:47:
Idem dito voor pricewatch: BenQ DW1655 16x (Dual-layer, LightScribe, Zwart, Retail)

Computerfarm staat iedere keer bovenaan (ook na veelvuldig melden) terwijl ze betreffend product voor een hogere prijs aanbieden op hun website.
Koppeling verwijderd. Prijs komt niet meer terug.

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Longbeard schreef op maandag 03 juli 2006 @ 23:49:
Expansion is een van de shops die via de vendorcode automatisch gekoppeld zijn aan de Pricewatch. Daardoor wordt hun prijs om de 12 uur automatisch bijgewerkt en komt de foutieve prijs terug. Helaas heeft Expansion een foutieve koppeling geplaatst.
We zullen contact met expansion opnemen zodat zij de foutive koppeling verwijderen.
ah, okee.

Er zijn shops met een Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/pw/dlink.gif-tekentje, ten teken dat de prijzen automatisch gaan; is het een idee om voor andere geautomagiseerde prijslinks een ander tekentje te maken? Of moet ik daarvoor in een ander subforum aankloppen? :D

ping 127.212.23.124

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
pjottum schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 07:32:
[...]

ah, okee.

Er zijn shops met een [afbeelding]-tekentje, ten teken dat de prijzen automatisch gaan; is het een idee om voor andere geautomagiseerde prijslinks een ander tekentje te maken? Of moet ik daarvoor in een ander subforum aankloppen? :D
Het Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/pw/dlink.gif-tekentje betekent dat de link van de shop een deep-link is naar het gekozen product, dus niet naar de index-page van de shop. Dat scheelt dus zoeken op de site.
Het wijst verder niet op automatisme toch?

* Room42 waves at SeatRider ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Room42 op 04-07-2006 07:38 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:49

SeatRider

Hips don't lie

pjottum schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 07:32:
[...]

ah, okee.

Er zijn shops met een [afbeelding]-tekentje, ten teken dat de prijzen automatisch gaan; is het een idee om voor andere geautomagiseerde prijslinks een ander tekentje te maken? Of moet ik daarvoor in een ander subforum aankloppen? :D
Ik dacht dat dat tekentje betekende dat je via die deeplink direkt op de site van de leverancier bij desbetreffend produkt uitkwam.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• frice
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11 21:17
Hier nog een prijs die elke dag fout staat:

DDR2 SDRAM / 1GB PC3200 DDR2 ECC Reg. CL3 (Kingston KVR400D2R3/1G)

Heb ik al een paar keer gemeld, maar voelt nogal futile omdat het toch steeds weer terug komt. Is dit een kwestie van jammer maar helaas, of is er nog een andere plek om dit te melden?

Deze fouten zijn overigens eenvoudig automatisch op te sporen, maar correctheid van prijzen heeft blijkbaar niet de prioriteit bij Tweakers. Niet zo erg want je ziet het zo, alleen wat lastig om de goedkoopste prijzen bij te houden.

• Longbeard

Longbeard

Zoals /me ACM al aangeeft, zal een dergelijke opsporing niet automatisch afgehandeld worden.

De opsporings tool is erop dit moment al, echter wordt deze tool door /me ACM en Mikrokid nog verbeterd om dit soort fouten makkelijker op te sporen en te verwijderen.

• frice
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11 21:17
Dat is mooi. Ik hoop dat we binnenkort resultaat van deze tooling gaan zien. Ik zie er naar uit!
Pagina: 1