Toon posts:

Formulier resultaten verzenden lukt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik heb hier een stukje HTML gemaakt maar het enige probleem is ik weet niet hoe ik onder de knop verzenden een e-mail adres toevoeg zodat je als je op verzenden klikt de resultaten verzonden worden naar mijn e-mail adres.
ik heb al in oudere topics gekeken maar daar kon ik niet echt iets vinden.

Grtz xXTMXx

Afbeeldingslocatie: http://img240.imageshack.us/img240/5881/voorbeeldformulier9ke.png

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:18

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alles geprobeerd maar ik kom er echt niet uit sorry.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 12:31 ]

Verwijderd

wedden dat deze ook dicht gaat....
Modbreak:Je treedt in de voetsporen van Nostradamus? Misschien moet jij de Policy mbt replies in 'slechte' topics maar eens door gaan lezen. ;)

[ Voor 73% gewijzigd door NMe op 03-07-2006 12:34 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik blijf niet bezig met sluitmessages tikken hoor, deze keer hergebruik ik die van vannacht wel.
-NMe- schreef op maandag 03 juli 2006 @ 00:43:
Met alleen HTML ga je geen mail kunnen versturen, anders dan met een mailto:-linkje. En mailto: is evil; sowieso vereist dat dat de gebruiker een mailclient heeft, en bovendien ziet diezelfde gebruiker dat er gemaild wordt.

Daarnaast is deze vraag al heel erg vaak voorbij gekomen in dit subforum: zoeken naar 'mailformulier' in WEB. Ik stel voor dat je even de search gebruikt, want al je vragen hieromtrent zijn al tientallen keren tot in den treure behandeld. Nog een keer dit probleem afwerken lijkt me niet nodig. :)

Lees vooral ook even dit stukje uit de plaatselijke policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) door. :)
Ik heb je bovendien gisteren een mail gestuurd, lees die even door.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.