Vorige vrijdag heb ik mijn IPAQ HP5550, 2 jaar oud, voor de derde keer laten vallen... . Deze keer was de klap echter dodelijk: in het schermpje zie ik (af of aan) een zwarte vlek en als ik hem opzet zie ik ook nog enkele strepen ... .
Als iemand interesse heeft voor de batterij... pm me!
Maar dan nu mijn vraag... wat voor toestel kopen?
Enkele mensen hebben me al aangeraden bij HP te blijven doordat ik buiten frequent GPS erop gebruik ook via dit toestel mijn agenda, contacten en tasks beheer en bijvoeg. Mijn mails lezen op locatie is een plezant extratje waar ik ook een paar keer per week gebruik van maak.
Als ik het opzoek dan merkte ik dat de Hx4700 de recentste was maar dat deze onlangs bij HP uit productie genomen is wegens software gerelateerde problemen.
De volgende 'zware' is dan de hx2790 . (624 Mhz)
Maar de prijs hiervan is 550, waar kan je pda's in Duitsland kopen?
EN/of welke pda is ook voldoende voor mij?
Aangezien ik met mijn 5550 slechts een 200 Mhz processor had lig ik er niet wakker van dat mijn nieuwe aanwinst niet supersonischsnel is ... .
BT moet hij zoiezo hebben om mijn GPS-ontvanger te vinden.
Wifi, zou plezant zijn: wil er wel eens wat mee spelen, maar dit moet nie persé.
Als iemand interesse heeft voor de batterij... pm me!
Maar dan nu mijn vraag... wat voor toestel kopen?
Enkele mensen hebben me al aangeraden bij HP te blijven doordat ik buiten frequent GPS erop gebruik ook via dit toestel mijn agenda, contacten en tasks beheer en bijvoeg. Mijn mails lezen op locatie is een plezant extratje waar ik ook een paar keer per week gebruik van maak.
Als ik het opzoek dan merkte ik dat de Hx4700 de recentste was maar dat deze onlangs bij HP uit productie genomen is wegens software gerelateerde problemen.
De volgende 'zware' is dan de hx2790 . (624 Mhz)
Maar de prijs hiervan is 550, waar kan je pda's in Duitsland kopen?
EN/of welke pda is ook voldoende voor mij?
Aangezien ik met mijn 5550 slechts een 200 Mhz processor had lig ik er niet wakker van dat mijn nieuwe aanwinst niet supersonischsnel is ... .
BT moet hij zoiezo hebben om mijn GPS-ontvanger te vinden.
Wifi, zou plezant zijn: wil er wel eens wat mee spelen, maar dit moet nie persé.