Welke detonator voor asus v7700?

Pagina: 1
Acties:

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04-2025
ik heb de standaard detonator3 al geprobeerd maar die geeft problemen, vreemde vervormingen van models enz. ik gebruik nu de nieuwste asus standaard drivers (uit 2000 ofzo:'()

Welke detonator loopt goed/is het snelst op de v7700(geforce2gts)?

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:28
Ik gebruik hier de detonator 6.67 drivers met de nvcpl.dll van versie 6.49. (dan heb je dat overclock tab nog wel namelijk in de beeldschermeigenschappen......>:))

No problems here, alle games doen het perfectamundo...

Verwijderd

Jaaa hoe zit dat nou met die drivers!? Ik kan dus de standaard (5.33?) asus driver installeren en daar de detonator overheen? Of kan ik kiezen? Heb ik met de Detonator drivers ook video in/out en 3d glasses ondersteuning???

• stylezzz
Tsjah, in het geval dat je een deluxe hebt gekocht is er dus een probleem. Dan ben je afhankelijk van de drivers van ASUS om toch je tv-in/out en bril te kunnen gebruiken. De laatste versie die ik van asus had gezien was 6.31 , deze zou volgens mij redelijk probleemloos moeten draaien....

• NEOTEK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 21:05

NEOTEK

Neotek

Ik draai hier met de NVidia 666, W2K, 7700 pure en dat draait prima. Toch ben ik benieuwd naar meer driver-ervaringen, oftewel: welke is't snelst, of dat platform-afhankelijk? :?

Kubuntu

Verwijderd

Op zaterdag 27 januari 2001 15:53 schreef dominator het volgende:
Tsjah, in het geval dat je een deluxe hebt gekocht is er dus een probleem. Dan ben je afhankelijk van de drivers van ASUS om toch je tv-in/out en bril te kunnen gebruiken. De laatste versie die ik van asus had gezien was 6.31 , deze zou volgens mij redelijk probleemloos moeten draaien....
Waar kan ik deze driver vinden dan....zie ze niet op de ASUS-site staan.

Verwijderd

Kooknie. Asus is volgens mij nie errug driver-release-achtig, wel? (Iemand een betaatje ofzo?)

Verwijderd

ik draai met 6.72 en het werkt hier perfect en ook met TV-out (winodws ME)

Verwijderd

Ennuh je TV-in en VR glasses? (als je die hebt)

Verwijderd

Maar ik weet nou nog steeds niet waar je die nieuwe drivers van ASUS kan downloaden.

• stylezzz
Ehmmzz, ja. daar ben ik weer, is weekend he......:)

Volgens mij stonden die op de ftp site van asus zelf. Kzal eens gaan spitten. Ff kijken of ik ze nog terug kan vinden.....

• stylezzz
Whow! i'm fast.......:)

ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/VGA/V7700/

en dan bestandje : 631w9x.zip

suc6 ermee!
Pagina: 1