Toon posts:

paarst verticale streep met samsung syncmaster 940bf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb pas een 19" samsung 940bf aangekocht.
Maar als ik mn dvi-aansluiting dan heb ik links op mn scherm een verticale paarse streep die het einde van mn scherm weergeeft (ik kan er dus niet met mn muis over, en links van de streep is het zwart).

dit probleem heb ik niet met mn analoog aansluiting. :?
maar ik had toch wel liever mn dvi-aansluiting gebruikt maar ik vind dus geen oplossing, maar ligt dit nu aan het scherm of aan de kabel ?

videokaar is nieuw een 7600GT.

Greetz chromed.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik vermoed dat dit in het scherm ligt. Als een DVI kabel niet goed contact maakt ziet je hele scherm er crap uit (genoeg meegemaakt met Dell schermpjes). Je zou kunnen proberen even een andere DVI kabel ertussen te hangen, maar ik denk toch dat je het probleem moet zoeken in de monitor.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-07 11:46
Lijkt wel of de timing van het digitaal niet helemal klopt ofzt.. waardoor de beeldopbouw te laat begint :?

Verwijderd

Topicstarter
net nog een de dvi-kabel geprobeerd, de streep komt er pas te staan als windows aan het laden is.
Maar kga toch sowieso terug naar de winkel moeten gaan want het heeft geld genoeg gekost dus ze moeten maar zien dat het fatsoenlijk werkt. :(

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 09:30:
net nog een de dvi-kabel geprobeerd, de streep komt er pas te staan als windows aan het laden is.
Maar kga toch sowieso terug naar de winkel moeten gaan want het heeft geld genoeg gekost dus ze moeten maar zien dat het fatsoenlijk werkt. :(
Dat kan aan de resolutie liggen. Je bios heeft een erg lage resolutie, zodra je het windows bootlogo krijgt heb je al een hogere resolutie.
Maar dan ziet het er idd uit als een defect in de monitor zelf. Zou dus gewoon ermee terug gaan naar de winkel en vriendelijk vragen om de monitor om te ruilen.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:39

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Heb je Windows al in de 'native' resolutie gezet van het scherm?

Verwijderd

Topicstarter
sebastius schreef op maandag 03 juli 2006 @ 09:39:
Heb je Windows al in de 'native' resolutie gezet van het scherm?
uhm wablieft ? O-)
Pagina: 1