Toon posts:

[Gamen op pc monitor en films bekijken op TV tegelijkertijd]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Weet iemand of het mogelijk is om te gamen op je pc monitor en tegelijkertijd films te bekijken via de tv-out op de TV?

Ik heb zonder succes vanalles geprobeerd met de Nvidia display settings (forceware 84.21) zoals dualview, horizontal span, kloon etc...

Mijn systeem:
- AMD dual core 3800+
- Asus GeForce 7900 GT 256MB DDR3 (PCI-e. 2x DVI-I) EN7900GT/2DHT
- Samsung 930BF (monitor)
- Philips pw32.... (TV)

Dalvin

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-02 14:15
lijkt me onmogelijk volgens mij springen de video's altijd weg als een game wordt opgestart. Wat je zou kunnen proberen onder advanced en dan bij je videokaart specifieke tabblad de "volledige scherm-video" kunnen aanzetten en dan die op default zetten(pakt ie automatisch de monitor waar geen video op speelt. Speel er wat mee misschien dat er wat uit komt.

veel succes

Verwijderd

Topicstarter
Met ["full screen video" On] wordt zowel de TV als monitor overgenomen door een game die opstart.

Met ["full screen video" Off] en [''horizontal uitbreiding'' On] wordt het beeld van de video-player op TV zwart zodra er een game opstart.

Ik krijg inderdaad de indruk dat dit niet ondersteund wordt (door Asus 7900GT).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 12:20 ]

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-07 17:08
Ik zou het volgende proberen:

1. in windows 'bureaublad uitbreiden naar deze monitor' (je tweede dus)

2. vlc media player gebruiken, deze ondersteunt het imo het best. Zet je film aan op een willekeurig scherm en sleep `m daarna naar het scherm waar je `m wil hebben.

3. start je game, deze start nu op je scherm dat ingesteld staat als '1' (klik op 'herkennen' om te zien welke.

dit is door mij getest op 3 videokaarten (wel allemaal ATi) en het werkt tot nu toe prima, dus ik ga ervanuit dat je 7900 dit ook wel kan en dat het nu wel wil.

[ Voor 17% gewijzigd door -ErikE- op 04-07-2006 11:47 ]