Gisteren heb ik me voor het eerst eens echt wat serieuzer bezig gehouden met landschapsfotografie. Dat houdt voor mij in; eerst de omgeving een beetje verkennen, wat standpunten uitzoeken, vervolgens wachten op 'mooi' licht (met dit weer was dat dus tijdens zonsondergang), en dan de boel vastleggen op de sensor
.
Verder heb ik geen speciale toelichtingen achter deze foto's, ik heb in ieder geval geprobeerd om iets meer te geven dan een standaard vakantiekiekje of snapshot. Of dat gelukt is, is aan jullie. Het licht vond ik echter wel mooi.

Groot

Groot

Groot

Groot

Groot

Groot
Kritiek is uiteraard welkom
.
De beelden zijn geschoten met een Nikon D50 met de 18-70. De getoonde foto's zijn ietswat bewerkt (in de zin van: kleur, contrast en kadertje), de grootformaat foto's zijn onbewerkt, en komen - op verkleinen na - zo uit de camera.
Edit: 1 foto toegevoegd.
Verder heb ik geen speciale toelichtingen achter deze foto's, ik heb in ieder geval geprobeerd om iets meer te geven dan een standaard vakantiekiekje of snapshot. Of dat gelukt is, is aan jullie. Het licht vond ik echter wel mooi.

Groot

Groot

Groot

Groot

Groot

Groot
Kritiek is uiteraard welkom
De beelden zijn geschoten met een Nikon D50 met de 18-70. De getoonde foto's zijn ietswat bewerkt (in de zin van: kleur, contrast en kadertje), de grootformaat foto's zijn onbewerkt, en komen - op verkleinen na - zo uit de camera.
Edit: 1 foto toegevoegd.
[ Voor 27% gewijzigd door FataMan op 03-07-2006 13:35 ]
Nikon D50 | 18-70 F3.5-4.5 |