Nec ND4551 kan geen labels printen?

Pagina: 1
Acties:

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-02 12:35
Goede avond allemaal,

ik zit met het volgende probleem te spelen. Ik heb dus een NEC ND4551 brander, die dus LabelFlash ondersteund. Ook heb k netjes Nero V7.0.8.2, en krijg ik mooi een gouden cd met een rode V-tje erin.... tot zover gaat alles goed.

Wil ik echter een dvd beschrijven, dan kan dit alleen op de brandkant. Op de printkant kan dit niet :S Dan krijg ik de melding "Geen schijf in station". Ik heb al eens geprobeerd op de brandkant te "printen" en dit werkte wel goed. Dus ik me netjes dvd's gekocht welke geschikt waren om op te branden, nl. Imation dvd's met "Direct Laser Imaging" Linksboven op de box staat wel Lightscribe, maar naar mijn weten zijn Lightscribe en Labelflash toch vergelijkbare technieken he?

Wie weet hoe ik het wel werkend kan krijgen, of dat ik het probleem niet bij mezelf moet zoeken?

Wanna play?

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-02 21:46

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Je hebt de verkeerde DVD/CD's te pakken. Lightscribe en Labelflash zijn niet vergelijkbaar met elkaar of liever gezegd niet uitwisselbaar of compatible met elkaar. Het eind resultaat ziet er mogelijk hetzelfde uit, maar je hebt daadwerkelijk verschillende media nodig.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/