Ik heb problemen in mijn php script
Die count levert NULL op terwijl dezelfde query (via echo gecopy-pasted) in MySQL gewoon resultaat oplevert... Nu verander ik die $row_MinPenGroep['groepid'] steeds in een while lus (op regel 2 en 7 zeg maar), het lijkt daar aan te liggen, hoe kan ik zorgen dat die query ook in die while goed uitgevoerd wordt?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| mysql_select_db($database_teamselector, $teamselector); $query_Corveegroepen = "SELECT COUNT(*) AS CountVal FROM corveegroepen WHERE corveeno = " . $row_MinPenGroep['groepid']; $Corveegroepen = mysql_query($query_Corveegroepen, $teamselector) or die(mysql_error()); $row_Corveegroepen = mysql_fetch_assoc($Corveegroepen); echo "Count: " . intval($row_Corveegroepen['CountVal']); mysql_free_result($Corveegroepen); |
Die count levert NULL op terwijl dezelfde query (via echo gecopy-pasted) in MySQL gewoon resultaat oplevert... Nu verander ik die $row_MinPenGroep['groepid'] steeds in een while lus (op regel 2 en 7 zeg maar), het lijkt daar aan te liggen, hoe kan ik zorgen dat die query ook in die while goed uitgevoerd wordt?
[ Voor 12% gewijzigd door jopiek op 02-07-2006 23:49 ]
Cogito Ergo Credo